13.4.2009

הסגול ואני

בשבת בערב יצאנו ל"מורטי והלן" בבן יהודה ליומולדת של חברה. התחשק לי להתלבש אז זו התוצאה :
תחנת אוטובוס הלוך

תחנת אוטובוס חזור
השמלה משוק הסופ"ש בבנגקוק, 20 ש"ח.
העליונית מקסטרו עודפים, 40 ש"ח.
הגרביון הסגול מהסופר פארם, 33 ש"ח.
המגפיים הוזכרו בעבר, 300 ש"ח.
השרשרת עם המגנטים, חינם. החבר קיבל כי ענה על סקר בדרך לארוחת צהריים.
התיקתיקון המבריק, חינם מקניון רמת אביב, כי ביצענו מספיק רכישות :)
הלק האדום מהסופר פארם, 10 ש"ח.

ומילה על הסופר פארם. השנה גיליתי את הגרביונים שלהם והם פשוט מעולים(תחת המותג Life). קניתי 3 זוגות מהם. סגול, ירוק זית ושחור עם מעויינים. המחיר יחסית סביר. הם מאוד אמידים ולי יש נטייה קשה להרוס אותם. אבל הכי חשוב, יש להם מידות בסקאלה רחבה. כך שגם קטנטנות וגם בחורות גבוהות יכולות להתאים לעצמן את המידה. תמיד סבלתי מגרביונים כי הם לא היו מספיק ארוכים, אבל אלה פשוט מעולים. ממליצה בחום.
גם הלקים של Life לא רעים בכלל. מחזיקים מעמד מצויין ולא מתייבשים. והכי טוב, עולים 10 ש"ח.

4 תגובות:

נוגי אמר/ה...

תודה על ההמלצה על הגרביונים. יש לקוות שהם עמידים ולא אמידים :-)
העליונית מאוד יפה - אפשר להשיג אותה עדיין?

קרן אמר/ה...

אצלי הם מחזיקים כבר כמה חודשים ואני מהמתעללות :)
קניתי את העליונית שנה שעברה בקסטרו עודפים ביפו. עכשיו הם כבר עברו לקולקציית קיץ, אז נראה לי שלא.

Standing Ovation אמר/ה...

באמת אף פעם לא ניסיתי את הגרביונים שלהם - ייבדקו, תודה :) את הלקים שלהם דווקא גיליתי לאחרונה כשהיה להם מבצע 1+1 ממש משתלם, התאהבתי בגוון הורוד-כתום וגם המברשת של הלק ממש נוחה למריחה.

שיקסע אמר/ה...

אני גם אצטרף לקומפלימנטים על הלאקים של לייף :) הם באמת טובים ויש להם צבעים חדשים מעלפים