9.9.2009

אותה גברת בשינוי האדרת

לפני יומיים החבר בא לביקור אז התחשק לי להתלבש קצת ולצאת מהפיג'מה.
נחתה עליי מוזה ונזכרתי בחצאית הזו של אמא שלי שנקנתה בהוניגמן. כן, זו חצאית.
העלתי אותה למעלה אל קו החזה, הוספתי חגורה והופ, שמלת סטרפלס קייצית. כמו שהמעצבים אוהבים להגיד, בדיגום חופשי :)
אני מאוד אוהבת את החצאית הזו וכשעוד גרתי אצל ההורים הייתי משאילה אותה מדי פעם, אבל משום מה רק עכשיו עלה לי הרעיון להשתמש בה גם כשמלה.
החגורה היא מקסטרו עודפים, 20 ש"ח. הוספתי גם את שרשרת המולטי שרשראות מהדוכנים באונ', 5 ש"ח.קשת לשיער מאיזו חנות בקניון פ"ת, 4 ש"ח. והסנדלים שקניתי בגולף, 75 ש"ח.
התקבל מראה קייצי אבל רך, מין פרשנות משלי למראה הפודרה שפחות הולם את גוון העור שלי.
מאחורי בתמונות מופיע עץ הליצ'י בחצר של ההורים שלי. העץ הזה הוא חתיכת אכזבה. הוא שתול כאן כבר 5 שנים וכשהוא נקנה מהמשתלה הוא היה בגודל קטן,כ 50 ס"מ.
העץ הזה לא גדל!
ב5 שנים האחרונות הוא הוציא אולי 3 ליצ'י, מאכזב.
אבל לתמונות הוא התאים מאוד, אז נמצאה לו תכלית אחרי הכל.
מחשבה לעתיד : אולי אני אעשה גם פוסט על החצאית בתור חצאית...

אין תגובות: