7.2.2010

חגיגת בר המצווה

ביום חמישי נסענו לאירוע בר מצווה במשפחה של החבר, היה מאוד יפה ומושקע. האמת? אני חושבת שמעולם לא הייתי באירוע בר מצווה לפני כן. בסביבה שבה גדלתי זה לא היה נהוג כל כך וגם אירועים משפחתיים שכאלה לא זכורים לי. עלייה לתורה בבית הכנסת בשבת וכמה בורקסים אחר כך בחצר.
כמו שאפשר להבין, עבר עלינו סופ"ש ארוך בצפון, דווקא בסופ"ש הקר בשנה. הטמפרטורות בערב הגיעו ל4 מעלות. בררר!
בכל אופן, אני לא במצב מתקשר במיוחד. ישנתי לא משהו ויש לי בעיקר בלאנק בראש. אז נסתפק בהסברי אאוטפיט.
זו השמלה השלישית והאחרונה מההזמנה הראשונה שלי מASOS ומהזמנת פריטים שאינם מהיינס בכלל. האמת שדי דייקתי במידות וגם השמלה הזו יושבת עליי מצויין. הבעיה היחידה שלה היא שהיא מהסטרפלסים האלה שמסרבים להישאר במקומם. את רוב הערב העברתי בתחרות משיכה לגובה וניסיון איזון בין שני צדדי החזה. כנראה שאתפור לה כתפיות שחורות לפני הלבישה הבאה, אחרת זה לא יעבוד והיא תהפוך לחצאית וחבל.
טוב, חזרה לצדדים החיוביים שלה. היא יושבת ממש יפה על הגוף ומאוד מחמיאה לי. תסלחו לי שלא צילמתי אותה במלוא הדרה בלי הקרדיגן מעל, אבל העדפתי לשמור על ראותיי מכוסות ומוגנות בפני הקור.
צירפתי אל השמלה שעלתה כ80 ש"ח קרדיגן מקסטרו עודפים ב50 ש"ח. גרביון שחור אטום של לייף, 20 ש"ח. שרשרת סגולה שהכנתי לבד, כ10 ש"ח. צמיד משוק הכרמל, 10 ש"ח. ארתיק מגולף, נדמה לי ש120 ש"ח.
וכאן סופסוף יש צילום של הלק השחור המאט של אורלי. הוא מהמם, אבל כמו שStanding אמרה, אחרי שמסירים אותו הידיים נראות כמו של פועל. הפתרון היצירתי שלי הוא לנסות לקלף אותו במקלחת. אבל זה לא באמת עוזר או בריא לציפורן :)
שבוע טוב!

13 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

צודקת, היא בהחלט מחמיאה לך :)

marjorie morningstar אמר/ה...

איזה יופי :)
איך נראה החלק העליון של השמלה?

קרן אמר/ה...

סטנדינג,תודה על המחמאות על ההחמאה :)

מרג'ורי,קודם כל תודה. החלק העליון הוא מין מחשוף לב שכזה ומעט כיווצים של בד. כנראה שהיא תופיע כאן שוב בימים חמימים יותר מאלה.

לירז אמר/ה...

שמלה מקסימה ומחמיאה לך מאוד. אהבתי את הטוויסט שנתן הקלאץ' הצהוב.
נסי גם ללבוש את השמלה עם חולצה שחורה קצרה מתחת וחגורת מותן.

קרן אמר/ה...

תודה, הרגשתי שאני חייבת איזו זריקת צבע שם.
האמת שניסיתי אותה עם חולצה מתחת, אבל היא לא החמיאה לי כל כך באזור החזה.

קרנונה אמר/ה...

חחח כתבתי בעמוד הקודם
אז מה שרמיתי להגיד הוא
שהשמלה יושבת עלייך מושלם
והצבעים גם
פשוט נתפרה עליייך :)
מחכה שתכתבי שוב
ותמיד כיף לקרוא את הבלוג שלך
ואת הסיפורים שאת כותבת בבלוג

קרן אמר/ה...

וגם אני ראיתי קודם את התגובה לפוסט הקודם, אז השתווינו. עכשיו יש לך קריאה של תשובה כאן ושם :)
וואו! איזה כיף לשמוע. אני שמחה שאת נהנת מהבלוג שלי, אני גם נהנת ממנו וכמובן מאוד נהנת לקרוא תגובות כמו שלך.
תודה על כל המחמאות,
קרנונה2 :)

boiler אמר/ה...

מקסים!

(ומזל טוב..)

קרן אמר/ה...

תודה ותודה!

Unknown אמר/ה...

ואוו! השמלה בפני עצמה מדהימה אבל השילוב שלך הופך אותה למנצחת!:)
האאוטפיט הזה פשוט נהדר, הגרביונים השמלה הכל ביחד, נהדר!

אהבתי:)

קרן אמר/ה...

אוו! איזה כיף לשמוע!
שמחה שאהבת :)

sefi אמר/ה...

אחלה שמלה. רציתי להגיב לך כבר ביום שכתבת את הפוסט אבל באמצע הפריעו לי.
אני חושבת שמקסימום את תמיד יכולה לחבר לה כתפיות. הפרחוניות שלה מקסימה.

קרן אמר/ה...

תודה!
התוכנית שלי היא לחבר לה כתפיות סטייל חזיה כאלה. נראה לי מתאיל ללוק שלה. לא אוכל ללבוש אותה בלי. אני אסתכן בחשיפה בלתי רצונית של הנכסים :)