30.4.2010

יום ארוך


אתמול היה לי יום סידורים. פעם בכמה חודשים תמיד יש יום כזה. צריך ללכת לבנק, לקפוץ לדואר, קוסמטיקאית ושאר ירקות. לפני כמה שנים לא הייתי מסוגלת להגיד שאני יוצאת לסידורים. זה נשמע לי נורא זקן ובורגני. תמיד הייתי אומרת שיש לי עניינים. כבר עבר לי. אין מה לעשות לפעמים צריך לסדר דברים ואין דרך יותר טובה להכליל את כל הדברים האלה מאשר שם הגג העייף מעט, "סידורים".
אתמול התעללו בי קצת ועוד שילמתי על זה. עשיתי פילינג עמוק. זה כואב מוות, אבל אני חווה את התהליך הזה פעם בשנה. יש לי עור קצת בעייתי מהבחינה שכל פצעון משאיר לי כתם. למזלי אין לי כל כך פצעים על הפנים, אבל אלו שכן קופצים לומר שלום נשארים לאורך זמן בצורת כתם קטן. פעם בשנה אני עושה וישט כללי והכל יורד. אז תסלחו לי על התיאורים הגרפיים, אבל שבוע הבא אני הולכת בעיקר להתקלף, כך שלא יהיו פה תמונות שלי. בתמורה אפצה אתכם בסדרת פוסטים של המלצות לטיול בארה"ב. הוגן, לא? :)
אגב, התמונות נלקחו לאחר הפילינג ולכן אני קצת ורדרדה. לא להיבהל!
מה לבשתי?
חולצה, אולד נייבי, 7$.
קרדיגן, אולד נייבי, 14$.
חצאית, טומי הילפיגר, 20$.
סנדלים של Aerosoles, נעלי באום ברחובות, 340 ש"ח(יקרות אבל נוחות בטירוף ושרדו היטב את הקיץ הקודם).
צמיד, אמא שלי קנתה מאיזו מעצבת והחליטה שורוד לא מתאים לה(אתם מבינים מי המרוויח כאן...).
ואלה הבנות

אין תגובות: