9.8.2010

שחור ופפיונים

שגעת הפפיונים נמשכת!
לפני כמה ימים הגיע אליי משלוח מוצלח במיוחד של שני פריטים שהזמנתי באיביי, החגורה והצמיד שבתמונה. החגורה נראתה בדיוק מה שרציתי בתמונות וכך גם הצמיד, חששתי מעט לגבי המידות וטיב הסוגר של החגורה, אבל מאחר והעלות הסופית של שני הפריטים יחד כולל משלוח הגיעה לסכום הצנוע של 15 ש"ח בלבד, החלטתי להזמין ומקסימום, להוריש לחברה דקה יותר ממני(ורובן כאלה...). לצערן של החברות הדקות, הכל התאים בול. הצמיד נמתח, כך שעבר את כף ידי הגדולה בקלות והחגורה במידה הנכונה והסוגר איכותי יחסית. מוצלח, כבר אמרתי?
החצאית בתמונות כאן היא מסוג הפריטים שצצים במחלקת אבדות ומציאות אצל סבתא שלי. יש לה ארונית בסלון מלאה בכל מיני בגדים שלה ושל אחותה, שמצאו את דרכם לשם. בכל ביקור אצלה אמא שלי ואני נוברות בו כדי למצוא איזה פריט חדש-ישן לשפצר. כך הגיעה אליי הגופיה הורודה מהפוסט הקודם וכך גם הגיעה אליי החצאית, שבמקור היתה עד מתחת לברך ואני קיצרתי על מנת שתתאים לימנו אנו. מה שתמיד מדהים אותי היא העובדה שבכל פעם מלאי האוצרות בארונית מתחדש באופן אוטומטי. יש את הפריטים הקבועים שנשארים יתומים ובודדים בכל הסתכלות, אבל תמיד יש תחלופה. רק אצל סבתא שלי קיימת ארונית פלאית שכזו או שגם אצל הסבתות שלכן?
מה לבשתי?
גופיה שחורה מS-Wear בסופעונה שנה שעברה, 50 ש"ח.
חצאית מסבתא.
חגורה וצמיד ואיביי, 15 ש"ח.
טבעת מתנה מקרן וולף.
לק של לייף, 10 ש"ח בסופר פארם.
סנדלים של ניין ווסט, 280 ש"ח בשנה שעברה.

2 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

אלגנטי! והחצאית חמודה ביותר! נראית כמו חצאית טוטו עדינה :)

קרן אמר/ה...

תודה! היא עשויה משכבה של שיפון ובטנה שחורה, באמת טוטו עדינה.