10.9.2010

אימג'ים נבחרים

כמו שכבר ראיתם, קיבלתי ליומולדת את גליון ספטמבר של ווג. הדפדוף בו נעשה בשלבים ובכל פעם מבחינים במשהו חדש. קניתי בנוסף גם את גליון ספטמבר של אל, אבל עליו בהזדמנות אחרת.
אני לא מתיימרת להיות כתבת אופנה ולכן לא אסקור כאן את כל הטרנדים החמים שהוצגו בגליון, או מה צפוי לנו לחורף הקרוב. אני כן יודעת ממה אני נהנתי בגיליון וזה מה שהחלטתי להציג כאן. מספר אימג'ים שישארו גם בעוד כמה שבועות/חודשים בראש ובזיכרון. חלקם אינם אפילו שייכים לגמרי לווג, אלא פרסומות מושקעות במיוחד שהופיעו בגיליון. את כל התמונות אני צילמתי מתוך הגיליון, תסלחו לי על האיכות, השתדלתי. כדאי ללחוץ להגדלה.
מקווה שגם לכם זה יעשה נעים בעין. Enjoy!
ולסיום, אני חושבת שזו ההפקה הכי הזויה שנעשתה בתולדות ווג : Monsters Inc.
עוד מעט נגמר החג...

2 תגובות:

Noa Raviv אמר/ה...

ההפקה למטה נראית מהממת!! עוד לא הספקתי להצטייד בגיליון משלי אבל זה נראה מאוד מסקרן!

קרן אמר/ה...

היי נועה, ברוכה הבאה!
התמונות שלי לא ממש עושות עמה חסד, כדאי לך לדפדף בעצמך, במציאות הצבעים הרבה יותר עזים ואפשר ממש לחוש במרקם השעיר ופאזי של המפלצת :)