9.10.2010

התלאות בדרך לנופש

אחרי שכל השבוע טחנתי לכם ברמזים על כך שהנופש כלל גם צדדים לא כל כך חיוביים, הגיע הזמן לתת הבהרות. לא כתבתי עד עכשיו כי רציתי לתת צ'אנס לצדדים להגיב. מאחר שלא טרחו אפילו לאשר את הקבלה של הפקס/המייל ששלחתי, החלטתי שאני מוציאה הכל החוצה.

ביום ראשון, ה26.10 החלטנו להזמין חופשה ברודוס, החבר, ההורים ואני. בדקנו באתרים השונים ולבסוף בחרנו להזמין מהדקה ה90. באתר הוצעו כמה חבילות במחירים שונים, כולן לאותו המלון כשהשוני בינהן היה שעות הטיסה. ב509$ לאדם הוצעה טיסה שעזבה את הארץ ב11:30 בבוקר ואילו ב579$ הוצעה חבילה שעזבה את הארץ ב07:05 בבוקר. מאחר ורצינו לבלות עוד כמה שעות במלון, בחרנו בחבילה היקרה יותר. הזמנו, קיבלנו למייל את הכרטיסים, ביום למחרת אף התקבל האישור למלון, מכאן הדרך לנופש נראתה סגורה.

ביום שלישי, ה28.10 צלצל אליי נציג חסר סבלנות מטעם ישראייר, זרק בנונשלנטיות שהטיסה של 7 בבוקר התבטלה ואנחנו מועברים לטיסה של 11:30, כשניסיתי לשאול אותו מה ולמה הוא ענה בגסות שזה לא עניינו ושעליי ליצור קשר עם הסוכנות. צלצלתי לדקה ה90, שם הסבירו לי שאכן הטיסה בוטלה. באותה שעה הופיעה באתר חבילה עם טיסה בשעה 08:30, ביקשתי שישבצו אותנו בטיסה הזו, נאמר לי שגם הטיסה הזו בוטלה. מכאן כבר פניתי לבקש החזר על ההפרש בין מחירי החבילות. הרי הסיבה ששילמנו 70$ יותר לאדם היתה הטיסה, אבל היא לא קיימת יותר. נענתי שמדובר בטיסות שכר והן יכולות להתבטל. ביקשתי לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי בחזרה, מאחר והתנאים שהוצעו לי מראש השתנו. נענתי שזה לא אפשרי וכי אם ברצוני לבטל יהיה עליי לשלם דמי ביטול מלאים, כלומר את מלוא הסכום. מכאן לא ממש נותרה לי ברירה והחלטנו לסוע בכל זאת, מאחר וגם ככה נשלם את הסכום. החלטנו להתמודד עם זה כשנחזור. זה המקום להדגיש שדיברתי עם שתי נציגות שונות בדקה ה90, ושתיהן חזרו ואמרו כי הטיסה שלנו בוטלה.

ביום חמישי בבוקר, לפני היציאה לשדה, נכנסנו לאתר רשות שדות התעופה על מנת לוודא שהטיסה שלנו יוצאת בזמן. הופתענו לגלות שהטיסות שבוטלו כביכול, המריאו בשעת המיועדת. בהמשך הטיול אף פגשנו אנשים שהצליחו להגיע לרודוס על טיסה שבוטלה. קוסמים!

ביום שני צלצלתי לדקה ה90 והודעתי להם שאני מודעת לעובדה שהם שיקרו לי וברצוני לקבל את ההפרש, 280$ עבור כל העסקה. זה המינימום שהם יכולים לעשות אחרי ההתנהגות המבישה שלהם. נענתי שעליי ליצור קשר עם פניות הציבור מאחר וכבר חזרתי מהחופשה. במשך יום שלם ניסיתי לצלצל למחלקת פניות הציבור(שכוללת בחורה אחת בשם קרן וזהו) ללא מענה. בסוף היום החלטתי לשלוח מייל, אבל כאמור, עד לרגעים אלה, לא קיבלתי מענה או אישור כלשהו שהנושא בטיפול.

מה שמרתיח אותי בכל הסיפור היא העובדה שהדקה ה90 מרשים לעצמם לשקר ללקוחות שוב ושוב. לפני שהזמנתי חבילת נופש בדקתי את העליות במידה ולא אזמין הכל בחבילה אלא ישירות מהספקים. חברות התעופה מעלות את התעריפים כך שלא הגיוני בכלל להזמין את הדברים בנפרד. כרטיס טיסה הלוך חזור לרודוס(שכר או סדירה) עלה 300$ לכל כיוון. יותר מעלות החבילה כולל מלון. כלומר לא משאירים לנו ברירה, דוחקים אותנו לפינה, ומתנהגים כרצונם. הגיע הזמן לשים לזה סוף.

במידה ולא תתקבל תגובה מחברת הדקה ה90 בשבועות הקרובים, אגיש נגדם תביעה בבית המשפט. אני בטוחה שאנצח, פשוט בגלל שאני לא הצד ששיקר כאן.

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה בפייסבוק ולהעביר אותה הלאה. תודה רבה על התמיכה!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה פשוט מרתיח. הם שיקרו לכם במצח נחושה בשביל לעשות עליכם כסף והקטע המרגיז במיוחד זה הזלזול שלהם באינטליגנציה של הלקוח. מה אתם חושבים, שאנשים סתומים? שלא יגלו שהטיסה שלטענתם שבוטלה התקיימה?
זו שערורייה של ממש ואני הייתי תובעת אותם גם על עוגמת נפש, מלבד ה 270 דולר שמגיעים לך.
אגב- גם אם הם מחזירים לך את הכסף בלי התערבות בית משפט יש כאן מקום להגיש תביעה על בסיס הונאה.
פשוט חברה של חצופים. גועל נפש. אין סיכוי שאתקרב אליהם! אני מתכוונת להזהיר את כל חבריי ומכריי.
מי יודע כמה אנשים שלא היה להם כוח/יכולות להתעסק עם זה החברה הזאת רימתה ככה.

שיהיה בהצלחה במאבק, מחכה לעדכונים!

קרן אמר/ה...

את צודקת, זה אכן מרתיח. ניסינו לא להתעצבן מזה באותו היום כדי שאיכשהו נהנה מהחופשה.

תודה על ההפצה והתמיכה! זה חשוב שאנשים ידעו מה צורת ההתנהלות שלהם.

מקווה שיהיה מה לעדכן...