7.11.2010

יומולדת לסבתא

בשישי בבוקר אספנו את עצמנו, התלבשנו יפה ונסענו לבאר שבע, לחגוג עם סבתא שלי יומולדת 79.
הנסיעות האלה לבאר שבע תמיד מהנות ומתישות בו זמנית. בדרך כלל נוסעים רק לכמה שעות, אבל חוזרים מאוד מותשים מהנסיעה. למרות כל זה אני מאוד אוהבת לבקר אצל סבתא וזה תמיד מזכיר לי כמה הייתי שמחה אם היא היתה גרה קרוב יותר. לאחרונה יוצא לי לבקר אותה יותר, כי הגענו לשלב שצריך להגיע איתה לביקורים אצל רופאים(טפו טפו טפו, המצב בסך הכל בסדר), אבל זה מאפשר לנו גם להגניב כמה ימי כיף יחד, על הדרך. ימי הכיף האלה גרמו לסבתא שלי לפתח התמכרות קלה לאוכל אסייתי. לכבוד היומולדת שוב ביקרנו במסעדה האסייתית האהובה עליה, קמפאי. המסעדה מעוצבת מאוד יפה ומושקע והאוכל מיוחד ומצויין. סבתא נהנתה, כולם רבו על ביס מהקינוחים וחזרנו חזרה למרכז.
נקודה למחשבה, סבתא שלי סיפרה שלחגיגת יום ההולדת שלה עם החברים, הגיע אחד מהם עם חברה חדשה. שאלנו את סבתא איך הם הכירו והתשובה היתה, תאמינו או לא, באינטרנט! השאלה שהגיע לאחר מכן היא, "רגע, בן כמה הוא?" וסבתא שלי סיפקה תשובה שמאוד מתאימה לסיטואציה, "הן 79 וחצי, הוא נולד ביוני". תודו שלא האמנתם שבגיל 79 אפשר להכיר בנות זוג באינטרנט ועוד יותר תודו שלא חשבתם שבגיל 79 סופרים את החצי :)
מה לבשתי?
שמלה מאסוס, 60 ש"ח.
שרשרת מדיווה, 20 ש"ח.
סנדלים מTOGO, מהקיץ שלפני שנה ב75 ש"ח.
משקפי שמש מאירוקה.
וזו גם תמונת הפרופיל החדשה שלי. שבוע טוב!

3 תגובות:

4ME אמר/ה...

איזה כיף, נראה שיש לך סבתא מגניבה ביותר :-) הכחול של השמלה שמימי והשילוב עם האפור של הסנדלים מקסים !

michalooshka אמר/ה...

אהבתי! במיוחד את הסנדלים:)

קרן אמר/ה...

לצערי הסבתא שלי לא מחוברת לאינטרנט או למחשב, זה היה יכול להיות נחמד ומקל על התקשורת בינינו... החברים שלה לעומת זאת, דווקא מחוברים כמו בני 16, כנראה :) אבל גם בלי המחשב היא מגניבה ביותר!

תודה, גם אני מאוד אוהבת את השילוב הזה. הגוון של השמלה הוא מה שמשך אותי אליה, צבע מהפנט.

הסנדלים האלה הם משו משו :)