22.9.2011

אוי לבושה

כנראה שהגיע הזמן להתוודות. זה מביך, אני יודעת, אבל הגיע הזמן שאכתוב זאת בריש גלי. אני, קרן, בת דוד ואילנה, התמכרתי לתוכנית הריאלטי הלא פופולארית, הדור הבא 24/7. אני, שהצלחתי להימנע מהתמכרות לאח הגדול ולרווק, נפלתי בפח הגדול עוד יותר - שילוב של השניים.
אבל בכל זאת יש בה משהו, בתוכנית הזו. אני חושבת שאם הייתי רווקה, הייתי מוצאת בה הרבה נחמה. אני חושבת שזו הפעם הראשונה שמוצגים על המסך באופן כנה יחסית כל הלבטים והרגשות של בחורה רווקה שמעוניינת בבחור, וגם הכיוון ההפוך. בחור שמעוניין בבחורה אבל לא מבין מה היא רוצה ממנו(להלן, בן). אני חושבת שהיא גם עושה שירות טוב לגברים מקריחים באשר הם(אם אורן, המקסים יש לומר, "השיג" את אורטל השטחית משהו, כנראה שיש סיכוי לכל בחור עם קו שיער נסוג). גם טל ואביעד, אהובי משכבר הימים, קיבלו הזדמנות נוספת להנחות תוכנית בנושא שמאפשר להם ללרלר בצורה המוכרת שלהם מהרדיו.
ואיך אפשר לדבר על התוכנית הזו מבלי להזכיר את אתי חזן. הבחורה הזו הצליחה להדהים אותי בכל פעם מחדש וגרמה לי להבין את יכולת מנגנוני ההדחקה של המין האנושי. איך הבנות פשוט עברו הלאה, למרות שהן יודעות ומבינות בוודאות את ההתנהגות המזעזעת שלה. היא דוגמא לישראלי המכוער שחושב שמגיע לו כי הוא עשה הרבה רעש, מגיע לו כי הוא צעק הכי חזק. אפס כבוד לסביבה, אפס תרבות דיבור, אפס תרבות כלשהי.
אבל מספיק ללהג על סדרה שהיא בכל זאת ריאלטי ערוך היטב.
השבוע הזה היה עייף משהו. עם התאוששות מוירוס שגובה עוד ועוד קורבנות מסביבי(בעיקר במשרד) וחוסר בשעות שינה. משום מה אני מתעוררת ב6:30 בבוקר. רק חסר לי ללכת לעשות עמידת ראש בחוף הים בחליפת רוח זוהרת. לפחות מחר מצפה לי סופ"ש רגוע שכולל יום כיף עם אמא וביקור אצל ההורים, שינה אינקלודד(מזמן לא עשינו את זה).
אתמול סתם קפצנו לחברים, אז החלטתי לנצל את ההזדמנות להשתמש באוסף המכנסונים שלי שנדחק לפינה בקיץ האחרון בגלל מדבקות ורודות שמעטרות לי את הרגליים.

מה לבשתי?
מכנסונים מH&M באמסטרדם, כ70 ש"ח.
חולצה מברשקה, 39 ש"ח.
סנדלים של NEWS מחנות ברחובות לפני כמה שנים.
צמיד משוק בצלאל, 10 ש"ח.
שרשרת משוק הכרמל, 20 ש"ח.
סופ"ש נעים לכולם!

3 תגובות:

ביני אמר/ה...

אני בשוק ממך!

sefi אמר/ה...

אתמול נתקלתי בסיכום העונה שלהם מאוחר בלילה וראיתי את זה ברקע. זה הדהים אותי איך בנות הולכות על כאלה חלאות כמו גב. אין נותנות שישחקו בהן. וכל התפיסה של ל"תפוס מישהו" די הזויה בעייני בתור אסטרטגיה נשית להשגת בחורים.
בקיצור, זה נורא. הכל שם נורא ואני מקווה שזה לא ככה אצל כולם במציאות :)
האאוטפיט שלך מתוק.

קרן אמר/ה...

ביני, גם אני, גם אני...

ספי, התוכנית הזו הוציאה המון התנהגויות מזעזעות החוצה. אבל את יודעת, בלקט אוספים את כל הרפש יחד ומוציאים את הקטעים היפים באמת.
תודה!