15.11.2011

בייסיק חורפי

בהמשך לפוסט האחרון שכלל רשימת מצרכים להישרדות אופנתית חמימה ונוחה בחורף, להלן המתכון לשימוש.
מוסיפים חולצה אוורירית ונוחה, סקיני ג'ינס או ג'גינג, אפשר לחגור חגורה מדגישת מותניים והנה לנו המתכון לאאוטפיט בסיסי ביותר שמשתנה בהינף אקססורי.באמת שאין בו יותר מדי, באאוטפיט הזה, אבל יש בו משהו מאוד קלאסי בעיני. עוד גרסה לג'ינס וחולצה לבנה הבסיסיים שתמיד נוח לברוח אליהם.

פעם סלדתי ממראה הג'ינס בתוך המגפיים, אבל עוד בחורף שעבר הבנתי את יתרונותיו. לפעמים קר מדי מכדי ללבוש חצאית וגרביונים וכן מתחשק להבליט רגליים והג'גינגס או ג'ינס הם האופציה החמימה והנוחה לכך. זה לא מחמיא לכל אחת, אבל אם נתברכת ברגליים שאינן שמנמנות, זה מאוד מחמיא ויוצר אשליית גובה.
אתמול בערב מזג האוויר דרש מרק, אז זה מה שהכנתי. מרק פלפלים פיקנטי שלא דורש יותר מדי עבודה. קוצצים, מבשלים, טוחנים ומגישים(יכול להיות שפיתחתי לאחרונה התמכרות למרקים וזה ניכר בבלוג, עמכם הסליחה).
מה לבשתי?
טוניקה מכופתרת מH&M, כ120 ש"ח אם אני זוכרת נכון.
ג'גינגס מאסוס, כ40 ש"ח.
צעיף סאטן מבוטיק דידי בטאגור, 120 ש"ח.
חגורה מאסוס, 25 ש"ח.
מגפיים מניוז לפני שנתיים(עשויות עור מלמעלה עד למטה), 300 ש"ח.
טבעת ירוקה מH&M בעונה הנוכחית, 30 ש"ח.
טבעת נישואין בזהב לבן טבעי מג'קסון תכשיטים.

6 תגובות:

דולורס והענבים אמר/ה...

תלבושת מוצלחת ביותר!
אהבתי לראות אותך מבשלת בלוק הזה, כמה ניקול ראידמן מצידך :)

marjorie morningstar אמר/ה...

אפשר מתכון לפלפלייה? וגם - ואני לא מבינה איך השאלה לא נשאלה כתגובה לפוסט הקודם - מאיפה הצעיף?

קרן אמר/ה...

דלורס, ברוכה הבאה!
תודה על המחמאות, אני מודה ומתוודה שבזמן הכנת המרק לבשתי גם סינר מעל כל זה :)

מרג'ורי, הצעיף מחנות קטנה ברחוב טאגור, ליד הכיכר, בשם בוטיק דידי. קניתי אותו בשנה שעברה, אבל נדמה לי שראיתי אצלם גם השנה צעיפים.
מתכון:

חותכים 4 פלפלים אדומים גדולים לפרוסות וקולים בתנור במצב גריל, עד שמשחימים משני הצדדים.
מטגנים עד להשחמהבצל אחד, כרישה וחצי ראש שום מקולף וקצוץ גס, מוסיפים את הפלפלים וקוביות מתפוח אדמה גדול אחד. מוסיפים ציר עוף ומים(אפשר גם רק מים אם אין ציר עוף). מוסיפים צ'ילי ונותנים להכל להתבשל. כשהתפוח אדמה רך, טוחנים את כל המרק ונותנים לו עוד 10 דקות על הגז. בתאבון!

marjorie morningstar אמר/ה...

באמת קליל ומוכיח לי סופית שאני חייבת לקנות בלנדר מוט. פתאום קלטתי שכתבת בגוף הפוסט איפה קנית את הצעיף, איזו עמה אני. אני אפילו מכירה את החנות...

קרן אמר/ה...

בלנדר מוט מחזיר את ההשקעה שלו ובגדול. אני קניתי לפני 3 שנים סט של בלנדר מוט עם קוצץ ירקות וגם מקציף ב100 ש"ח בלבד. המציאה הזו היתה בלא פחות מאשר שופרסל שלי בקניון רמת אביב - הסופרים היקר ביותר בארץ. הבלנדר של חברת Pilot ועובד מצויין עד היום.
לא נורא, קורה שלא שמים לב, לא רציתי להעיר לך :)

אנונימי אמר/ה...

constantly i used to reaԁ smaller artіcles that
alѕo cleaг their motiѵe, and that іѕ also happenіng with this post whіch I am reаding at
thiѕ time.
Also see my website :: development.juggalobook.com