28.2.2013

היה היה פורים

השבוע האחרון היה עמוס במיוחד ולכן דל בעדכונים. יותר מדי עומס בעבודה בשילוב ההתעקשות לצאת גם בערב הובילו לכך שהבלוג הוזנח קצת השבוע, למרות שצולמו תמונות בשבת. השבת הקודמת היתה רגועה למדי ולא כללה יותר מדי הסתובבויות, מלבד בילוי לפורים בשישי בערב. אני לא יודעת למה, אבל השנה פורים הרגיש ארוך יותר מפסח. כשבמשרד חגגו ברביעי, המסיבות התחילו כבר בחמישי ונמשכו עד שני בערב. כנראה שלישראלים מתחשק לצאת מהמשבצת הרגילה שלהם ליותר זמן מהמוגדר ולמשוך את החג כמו מסטיק.

כשהייתי קטנה אמא שלי נהגה לתפור לנו תחפושות מושקעות במיוחד. דוב, בלרינה, ג'וקר, ליצן, אשכולית ועוד. אחר כך כבר גדלתי והתחפושות הפכו לכאלה שכוללות אזניים או כנפיים. כמה תמונות של פורים מהעבר הרחוק, עם אחי הקטן שכבר לא כל כך קטן. כמו שניתן לראות, היו תחפושות שעברו בינינו ואפילו פינצ'י(שכבר לא איתנו) זכתה לתחפושת סטייל תמונות התינוקות כפרחים.


מה שמדהים הוא שתחפושת הג'וקר שאתם רואים כאן, בתמונה משנת 1995(אני בת 9.5 בתמונה ואחי בן 5.5) שימשה את אחי גם בפורים האחרון. פתאום הנעליים האלה והטייץ המבריק נראים ממש עדכניים. וגם המנורה מאחורינו מקבלת אפיל רטרו שיק.

מקווה שהפורים שלכם היה נחמד ולא ארוך מדי ושהקוראות של הבלוג בחרו בתחפושת שמכסה את האחוריים :)

אין תגובות: