9.12.2013

A New Toy

לפני כמה חודשים העדשה של סיגמה התחילה לעשות לי צרות. לא התפקסה בחלק מטווח הזום שלה וכשכן היתה מוכנה להתפקס, היא עשתה זאת עם הרבה רעש וצלצולים. אני מסוג האנשים שעושים ביטוח ומרחיבים אחריות על מוצרים וכך גם על העדשה הזו. קניתי תעודת אחריות מורחבת של MACK וקיוויתי שלא אצטרך להשתמש בה.
החיסרון של האחריות הזו היא שצריך לשלוח את העדשה למעבדה בחו"ל, מה שאומר שעד שמקבלים תשובה או את העדשה בחזרה לוקח לא מעט זמן ואני, לא נפרדת מהמצלמה ליותר מיומיים, אז לחודשיים? אז דחיתי את השליחה לטיפול עד שרצה הגורל ודווקא בחופשה בברצלונה מנוע הפוקוס שבק חיים לחלוטין וניתן היה לצלם רק בפוקוס ידני. באסה.
חזרתי לארץ והבנתי שאין ברירה. את העדשה של סיגמה שלחתי למעבדות של MACK והגיעה העת לרכוש את העדשה שמחכה בקנה כבר לא מעט זמן. עדשה קבועה, 50 מ"מ של ניקון. מעולה לפורטרטים ומוציאה תמונות חדות מאוד. נהנתי להשתעשע איתה בחוף הים כמה ימים אחרי שרכשתי אותה וגם בחצר אצל ההורים. אני ממש מצפה לימים פחות מעוננים בכדי לצאת ולצלם קצת ברחובות תל אביב.
בינתיים קיבלתי עדכון מMACK שהעדשה גמורה ובתמורה אקבל החזר כספי הגיוני ביותר שמכסה את עלות העדשה חדשה ומשאיר עודף. תמורת 150 ש"ח, אני יכולה לומר בביטחון מלא שהכיסוי שווה ביותר. החוויה שלי היתה מוצלחת מאוד.
ולסיום, נעליים! מי מאיתנו לא מחבבת אותן ומי מאיתנו לא התמודדה עם זוג כל כך יפה שגורם לך לסבול. ההרצאה הזו של הגילדה נשמעת מאוד מעניינת וזו בדיוק הסיבה שאני לא סתם ממליצה, אלא גם הולכת. הכניסה חינם ולפי מה ששמעתי המרצה מאוד מעניינת.

תגובה 1:

אלה אמר/ה...

יש סיכוי שתעלי פוסט עם תובנות מההרצאה למי מאיתנו שלא יכולה להגיע?.. אני מאוד אעריך את זה.