21.3.2009

אותה חצאית, לוק שונה


אני לא מאמינה בלהוציא המון כסף על כל פריט שקונים. מצד שני, אי אפשר לקנות ה-כ-ל בסייל או בעודפים ועדיין להראות מעודכנת או לא צ'יפית.
אז צריך לדעת במה להשקיע. למשל, בגופיית סבא שהיא בייסיק לא הייתי משקיעה יותר מ20 שקלים (אפשר גם ב10...), כי זה משהו שלובשים הרבה, ולבן בדרך כלל מתבלה, גם אם קונים אותה ב60 שקלים.
אבל בג'ינס טוב שהולך עם כל מיני אאוטפיטים, או חצאית מיוחדת שווה את ההשקעה. הסוד הוא בבלאנס.
אבל זה יכול להיות מאוד מבאס לקנות חצאית מעניינת, להוציא עליה קצת יותר מאשר סתם פריט, ואז לגלות שהיא ספציפית מדי. מה זה אומר? שאפשר ללבוש אותה רק בערב, או רק ליומיום. רק עם חולצות מאוד ספציפיות וכ"ו...
אז לקחתי חצאית מאוד דומיננטית והראתי איך אפשר ללבוש אותה ביום ובלילה. מצד ימין החצאית עם גופיית הסבא הכחולה הפשוטה, סנדל פשוט ושטוח, ועגילים תואמות לדוגמא של החצאית. אני מאוד אוהבת לשלב בקיץ גופיית סבא עם פריטים יותר מתוחכמים. זה עוזר להפוך אותם ליותר יומיומיים ומשדרג את הגופייה.
מצד שמאל חולצה לבנה מעניינת, נעלי עקב של Nine West וצמידים "אוריינטלים" להשלמת המראה.

אז ההמלצה שלי היא, לפני שקונים פריט שנראה מאוד מיוחד ושונה ושווה שעולה קצת יותר מה"רגיל"(ערך שמאוד משתנה בין בחורה לבחורה), כדאי לחשוב מראש אם הוא יתאים לכל מיני דברים ואם אפשר לייצר ממנו כמה מראות שונים. (כדי שלא יחשבו ש"חרשתן" על הפריט).

אין תגובות: