24.3.2009

אביב הגיע, פסח בא

תמיד בפסח מחשק לי ללבוש שמלה.
אולי זה בגלל השירים שמטפטפים לנו לראש מגיל 0 שגורם לנו לקשר בראש פסח = אביב.
אולי זה בגלל שכל המגזינים, אתרי האופנה והחנויות מתחילים לפרסם את אופנת האביב-קיץ.
ואולי זה בגלל שפשוט נמאס מהחורף, לא משנה כמה הוא היה נוכח השנה או לא.
העניין הוא שמזג האוויר לא תמיד משתף פעולה עם כל הגורמים לעיל, ובמיוחד בליל הסדר עצמו, שמלה אביבית לא בדיוק מתאימה לטמפרטורות בחוץ. אבל שזה יעצור בעדי? מה היא דלקת ריאות לעומת שמלה פרחונית ועדכנית לקיץ הקרוב? (תמיד יש קרדיגן או פשמינה לרגעים הקשים).
האמת שיש לי לא מעט שמלות. הקיץ האחרון בתאילנד עשה את העבודה, וגם ביקורים תכופים ב"גפן" (שמייבאות בעצמן מתאילנד והמזרח). אבל בא לי חדש, כל שנה בפסח אני קונה חדש, להרוס מסורת מצויינת שכזו השנה? מיתון who?!
אני בעצם תורמת לכלכלה העולמית! בן ברנקקי צריך לשלוח לי מכתב תודה.

אז סימנתי שתיים באתר של טופשופ. אני רק לא יודעת אם הן כבר הגיעו לסניף בארץ וכולי תקווה שכן. אני גם מאוד מקווה שהמחיר יתורגם לשקלים תוך התחשבות הכרטיס האשראי שלי. באתר הן עולות 28 ו30 ליש"ט. שזה בערך 170-180 שקלים. אם הן יעלו בארץ באזור ה200 - 250, אני אקנה. אחרת זה כבר מוגזם ואאלץ לוותר עליהן (במיוחד בהשוואה למחיר באתר). אחרי דילמת המחיר, עוד נותרה הדילמה העיקרית, מי מבין השתיים לקנות?
שתיהן באותו סגנון וגזרה, מתוקות כאלה. הלבנה עם הפרחים אולי יותר עדכנית לקיץ הקרוב שצפוי להיות עמוס בפרחים. אבל השניה מאוד קלאסית ומיוחדת בעיני.
אוף.

5 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

השמלה התכלת ממש יפה (גם לי יש אותה בוויש ליסט בבלוג :) מרגיז חוסר הפרופורציה בארץ למחיר המקורי

קרן אמר/ה...

היא ממש יפה. אתמול הייתי בסניף ברמת אביב ואין להם את שתיהן שם. והמנהל אמר לי שחבל להסתכל באתר כי הם לא מביאים את כל מה שמופיע שם. שהרשת קובעת להם מה הם יקבלו לארץ.
באסה, מקווה שהם יקבלו אותן בקרוב, או בכלליות

Holly אמר/ה...

גם אני בעד התכלת. וסליחה על הפסימיות אבל גם אם יביאו אותה לארץ היא בטח תעלה 400 שח לפחות. ממש מרגיז.

קרן אמר/ה...

כן, הגזמתי עם ה250, הא?
מותר לפנטז קצת...

שיקסע אמר/ה...

אתמול הייתי בטופשטפ בסנטר, ואין שם שום שימלה מתחת ל300. איזה דיכאון! ומעצבן!