10.5.2009

ללין

לכל אוהבות ללין. יש עכשיו מבצע 1+1 על סדרת הלבנדר.
אני חידשתי את מלאי קרם הגוף(סופלה גוף לפי ללין), 89 ש"ח עבור שתי קופסאות קרם יצא דיל שווה ביותר.
בנוסף יש מבצע על מוצרי האיפור שלהם, גם 1+1. אני לא מכירה את מוצרי האיפור שלהם, מדובר בסדרה יחסית חדשה. אבל המחירים לא רעים בכלל גם בלי המבצע, אז אולי שווה לנסות. אולי לא את המייקאפ או פודרה, כי אלו מוצרים שאני מאמינה שצריך להשקיע בהם, אבל צלליות או סומק...
למשל סט צלליות הכולל 6 גוונים ב59 ש"ח
סומק מוס (נוח ביותר לשימוש וגם ממש מרענן) ב49 ש"ח
ברונזר ב59 ש"ח

2 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

אני אוהבת לבנדר, נשמע מבצע ממש משתלם

צלליות אמר/ה...

איך המחירים השתנו בימים הללו, זה פשוט מדהים אותי בכל פעם מחדש.
אם זאת כמו שרשמת וכמו שאני יודעת, המבחר שיש כיום לצלליות ורמת הגימור וכמובן רמת השימוש, היא אחת
הגורמים המשמעותיים לעליית המחירים ולרווח הענק של החברות.
איזה כיף שהרווח שלנו הוא המבחר העצום והאפשרויות הרבות שיש לנו בעולם של האיפור והשימוש בצלליות.