4.10.2009

נתקלתי במקרה

שבוע שעבר שוטטתי באתרים ונתקלתי בקישור לאתר הזה שמוכר בגדים ואביזרים ברשת. יש להם אפילו סקציה של בגדי וינטג' מחודשים וגם סקציה של פריטים לבית.י
לבעלות האתר כנראה יש איזו אובסייה קלה כלפי כלבי פאג, כי הם מופיעים בתמונות ואיורים בכל האתר ובשבוע שעבר היתה גם הפקת אופנה למשקפיים כאשר כלב פאג היה דוגמן הבית(האמת שגם אני משוגעת על הכלבים האלה כי הם פשוט מגיעים עם אופי, אבל הם עולים המון כסף ואני עקרונית נגד תעשיית מכירת כלבים כשיש המון חמודים בלי בית).י
המחירים באתר לא בדיוק נכנסים לקטגוריית ה"זול כי זה מארה"ב", אפשר לומר שהמחירים הם כמו ברשתות הגדולות בארץ.אבל הפריטים שהן אוספות לחנות מאוד מיוחדים. בכל יום מתעדכנים פריטים נוספים באתר והכל שם נחטף במהירות.י
יכול להיות שאם גם ככה התכוונת להשקיע במעיל, אז באתר הזה תוכלי למצוא אלטרנטיבה שתהיה פחות נפוצה בארץ כמו מעיל מזארה.י
עלות המשלוח לארץ היא 23$ וזה מתבצע דרך UPS.י
זה אומנם לא זול, אבל העלות זהה לא משנה כמה פריטים הזמנתן.י
אז אספתי כמה פריטים שמושכים את העין. זהירות, האתר ממכר. אפשר להסתובב בו שעות.י
צמידים מעניינים.י

שרשראות במחירים שנעים בין משתלם למוגזם.י
סט טבעות מתוקות ובצבעים עזים ויפים, במחיר שווה אם כבר החלטת להזמין עוד משהו. אותו דבר לגבי העגילים.י
חגורה שאני די משוכנעת שראיתי איפשהו בארץ, יכול להיות אצל רוני קנטור או בקאלה.י
הפאג המדובר, וחולצה שאני מאוד מתאפקת שלא להזמין. יקרה אבל מאוד מיוחדת.י
שמלות עם טרנד הניטים. לא כל כך זולות. יש שם המון שמלות מאוד מיוחדות, כך שאם מתחשק לכן לדפוק הופעה לאיזה אירוע ולהיות בטוחות שתהיו היחידות באותה שמלה, אז שווה להזמין מהאתר, יש המון אופציות.י
המעיל בצבע קרם שבה אותי, אני מאוהבת. יש אותו גם בירוק, אבל הקרם יותר מלכותי.י

ממכר.י
אני הזהרתי מראש!י

5 תגובות:

ושתי אמר/ה...

למרות שזה אכן ממכר, יש לי ניסיון רע בכל הקשור להזמנות באינטרנט. זה בד"כ לא בדיוק איך שזה נראה בתמונה ולא תמיד מתאים לך כמו שדמיינת. אני חושבת לכתוב פוסט בעניין בקרוב. המעיל בצבע קרם אבל באמת עושה לי חשקים קשים.

tamar's sweet closet אמר/ה...

רק אני פיספסתי את הקישור לאתר ואת שמו?..

קרן אמר/ה...

האמת שהתכוונתי שלשוטט באתר זה ממכר... ולגבי הניסיון הרע. אני מודה, לא הזמנתי שומדבר מהאינטרנט שלא מדדתי מראש. אבל האתר הזה גורם לי לרצות לנסות, ובמיוחד המעיל הזה :)

תמר, בשורה הראשונה של הפוסט כתוב "הזה" בסגול, זה הקישור לאתר...

נעלולה אמר/ה...

אין לי בד"כ בעיה לקנות באינטרנט, כשדמי המשלוח סבירים, אבל מהאתר הזה הם ממש גבוהים. עם זאת, כדי לשטוף את העיניים - למה לא. אחלה :)

קרן אמר/ה...

הם גבוהים, אבל זה על ידי חברת משלוחים גדולה כך שיש לך מעקב חבילה סביר ודברים כאלה.זה יכול להיות משתלם אם מזמינים כמה פריטים, או שמזמינות כמה בחורות יחד...
אבל כן, הוא בעיקר כדי לשטוף את העיניים ולקבל השראה :)