27.10.2009

בואכה שוק בצלאל

ביום חמישי הסתובבתי במרכז ת"א אחרי שהרבה זמן הרגליים שלי לא אפשרו לי.י
אמנם לא הלכנו המון ומהר, אבל הגענו ללא מעט מקומות והשלל מהסיבוב היה מוצלח למדי.י
אמנם פרי היתה עייפה קצת מלעקוב אחר ניסויים במעבדות הביולוגיה של האוניברסיטה, אבל כבר מצאתי תמריץ בשבילה, פרטים בהמשך.י

התחלנו אותו בהליכה על קינג ג'ורג' באזור הסנטר. נכנסנו לנבור קצת בערימות הבגדים בשוק בצלאל. מצאתי טוניקה מגריפ ב10 ש"ח וחולצה מזארה ב20.י
פרי מצאה כל מיני דברים ש"לא דוחים אותה", אבל לא הגיעה איתם עד לקופה, מחסום כלשהו כנראה.י
ממול עמד "מוכר" מזדמן עם ארגזים של ג'ינסים. הוא היה מאוד משעשע בכנות שלו. מישהי שאלה אותו למה אין מידה 40, הוא ענה לה "גברת, בלילה, בחושך, כשאני גונב ואני ממהר, אני לא בודק איזה מידות לקחתי, אני תופס מה שאני יכול ובורח!".י
משם המשכנו לדוכן של תכשיטים. קניתי צמיד צבעוני ושמח ב10 ש"ח ולק חום שהתברר לאחר מריחה כחום כהה ב5 ש"ח.י
הסתובבנו חזרה לכיוון הסנטר(הרגליים לא אפשרו צעידה עד לשוק הכרמל) ובדרך עצרנו בחנות של איתי (לא זוכרת מספר בדיוק, אבל זה באזור של שוק בצלאל). את השמלה התורכיזית הזו קניתי שם תמורת 30 ש"ח.י
האמת שהיה שם כל כך הרבה בלאגן, אבל ככה זה תמיד.י
מאוד אהבתי את הצמות על השמלה וראיתי איך היא משתלבת לי גם למלתחת החורף וגם לקיץ.י
שילבתי אותה כאן עם צמיד שקניתי בדיווה ב20 ש"ח. טייץ שחורים מזארה ב40 ש"ח. שרשרת שהיא 3 שרשראות מהדוכנים באונ', 5 ש"ח. וסנדלים שחורים שטוחים שלא כל כך רואים כאן...י

נחזור לסיפור.י
נכנסנו לסנטר כי רציתי ללכת למנגו. הם התחילו לקבל את התווים שמקבלים כשי לחג, ואני מעדיפה לבזבז אותם אצלם מאשר בקסטרו.י
קניתי שמלת סריג בירוק כהה מתוקה מאוד עם מפתח מאוד מיוחד (כנראה שתופיע כאן בהמשך...), 150 ש"ח, אבל עם השי לחג, אז בערך 0 ש"ח.י
על הדרך גם עניתי על סקר של יוגורטים (אחד מהם היה פשוט מבחיל) וקיבלתי מגבת מטבח חדשה.י

מה היה התמריץ של פרי?י
הלכנו לקופי בין והזמנו לנו שני אייס בלנדים משובחים. אני נאמנה לשוקולד טהור ופרי, שהיתה זו הפעם הראשונה שלה, בחרה בוניל קרמל. כמה ימים אחר כך, פרי צלצלה לספר שהיא מתגעגעת לאייס בלנד שלה ושזה לא בסדר שאין יותר סניפים של קופי בין בארץ. יש לנו מכורה חדשה!י

כשחזרתי הביתה החבר שאל אותי שאלה מעניינת. למה בעצם הדברים בשוק כל כך זולים,למה הם לא גובים יותר?י
חשבתי על זה טיפה וגם היתה לי תשובה. על התווית של השמלה התורכיזית מאיתי היה כתוב 159 ש"ח ואני קניתי אותה ב30. זה אולי ישמע מוזר, אבל ב50 ש"ח כנראה שלא הייתי קונה אותה. כנ"ל לגבי הפריטים מהערימות. למה? כי כשאת קונה פריט בלי יכולת למדוד או להחזיר אותו את לוקחת פחות צ'אנס. שילמתי עליה 30 שקל מתוך הנחה שגם אם היא לא תשב עליי טוב או שתהרס אחרי כביסה אחת זה לא יכאב לי כל כך.י
תקנו אותי אם אני טועה.י


2 תגובות:

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

היי קרן, בתור המתגוררת במקביל לקינג ג'ורג' ורואה את השוק מהחלון,
אני יכולה להגיד לך שאין כמו לקנות בזול.
את רק צריכה לדעת לזהות את טיב הבד, כדי שהפריט לא יתפרק אחרי כביסה.
לא קרה שקניתי באזור המדובר והתאכזבתי,
לפעמים זה כייף ומשתלם.

:)

קרן אמר/ה...

צודקת לגמרי.
צריך לדעת לברור.
כיף לטייל שם בתקופה הזו, כשמזג האוויר כבר לא הופך את הסיבוב לדביק מדי.