30.12.2010

שתי תערוכות ושיר

בשלישי האחרון יצא לי לבקר בשתי תערוכות שמוצגות כרגע בלא אחר מאשר קניון רמת אביב. פעם שנאתי לשוטט בקניון הזה. הוא הרגיש לי מרוחק, מנוכר, מתנשא ובכלליות מייצג את רוב התכונות השנואות עליי בקדמה והבורגניות. אני יודעת, מדובר במילים קשות מאוד לומר על קניון, בסך הכל. אבל יש אנשים שכל תכלית עבודתם מסתכמת לכדי האחריות על התחושה שלך בשיטוט בקניון, כל זאת כדי שבעלי הקניון יוכלו לתרגם את התחושה שלך לדמי שכירות ופדיון יומי.
היום תחושתי השתנתה. השאלה היא האם גם הקניון השתנה? פעם מאוד חיבבתי את קניון רחובות, היום קצת פחות. הוא היה מסודר טוב. לא רועש מדי, לא בהיר מדי והכיל את כל החנויות שעניינו אותי. מאז בגרתי ועברתי לתל אביב. היתה תקופה של כמה חודשים של מגורים בת"א שבה עדיין חיבבתי את הקניון ההוא בעיר בה גדלתי, ובתמורה, שנאתי את הקניון הזה, המנוכר והמתנשא שגר בשכנות אליי. היום, אחרי כמעט 3 שנים של מגורים בשכונה שעל שמה קרוי הקניון, התרגלתי ואף הבנתי. לא מדובר בריחוק וניכור אלא במינימליסטיות ותחכום. מיותר לציין שהיום אני שונאת לשוטט בקניון רחובות ומוצאת אותו רועש וולגרי. אבל במקרה של הקניון ההוא, לא רק אני השתנתי, אלא גם הוא הדרדר במדרון התלול של הערסיות.
ונחזור לתערוכות. הראשונה, של רשת תכשיטי AMARO לציון 25 שנות קיום נוצץ. בתערוכה מוצגים צילומים של קארן דונסקי, עדי נוימן, שירלי בוגנים, אלה משקאוצן ועוד. את הצילומים סגננו הסטייליסטים המפורסמים שבארצינו. צילמתי לכם כמה תמונות מהתערוכה, אבל כדאי לעבור ולהציץ בה בלייב, היא מאוד יפה וחלק מהתמונות מלאות בהומור.
ולתערוכה השניה. התערוכה השניה נקראת "תמונת מצב". אם אתם קוראי גלובס, אז וודאי כבר נתקלתם בתמונות מהתערוכה באתר האינטרנט של העיתון. התערוכה מאוד צינית ומרושעת במידה ומציגה קריקטורות של ראשי המשק ופוליטיקאים בארצנו. שווה שיטוט.
מה לבשתי?
ג'ינס של DKNY שקניתי בארה"ב תמורת 20$ בלבד. החבר שונא אותו, אבל אני דווקא מחבבת, במיוחד בגלל הריצ'רץ' בקצה.
חולצה מforever21, נדמה לי ש14$ אבל אל תתפסו אותי במילה.
שרשרת וטבעת מרביד. מאוד מרוצה מהקניה הזו.
מוקסינים מאיביי, 80 ש"ח.
וכעת לשיר. בואו נסיים את השנה הזו בשיר אופטימי למדי. אל השיר הגעתי דרך איזשהו סרטון שראיתי ביוטיוב ולצערי אני לא זוכרת איך הגעתי אליו. תודות גדולות אני כן יכולה לספק לShazam שבזכותם אני יודעת מהו שמו של השיר.

אני לא אוהבת כל כך לעשות סיכומי שנה. אולי זה גורם להיזכר באירועים הטובים, אבל יחד איתם נזכרים גם ברעים. אני חושבת שהיתה לי שנה טובה ואני מאחלת לעצמי הרבה בריאות, המשך בזוגיות הטובה, הרבה עבודה והמון בילויים. מאחלת גם לכם שתצליחו למצוא את האיזון הדק והנחוץ בין בילוי לעבודה ובטווח הקצר יותר, תבלו בנעימים את ערב השנה החדשה!
המון נשיקות ותודה לכם שאתם כאן, גם אתם חלק מהשנה הטובה שהיתה לי :)
ניפגש בשנה הבאה?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

Ηi theгe it's me, I am also visiting this web site on a regular basis, this web page is really pleasant and the people are truly sharing pleasant thoughts.
Here is my page :: mediahood.net

אנונימי אמר/ה...

A motivating discussiοn is definіtely
worth commеnt. There's no doubt that that you need to publish more on this subject, it may not be a taboo matter but usually people don't speak аbout these toрics.
To the next! Кind гegards!!
Also visit my web page :: Sensepil Review