26.12.2010

It's time to write a post!

מיום רביעי הייתי עסוקה במטלות וסידורים שקשורים למערכת שעבדתי על פיתוחה בחודשים האחרונים. היום תם החלק שלי והמערכת נשלחה לתצוגה בארה"ב. כיף למערכת, היא טסה לווגאס. כמה חבל שאי אפשר לשלח גם אותי בפדקס :)
בשבת התחלנו לדבר על כל עניין הסילבסטר ומה עושים בו. מאחר והשנה התאריך המיוחד נופל על יום שישי, יש לי תחושה שהמקומות יהיו עמוסים מתמיד. הרי לא מעט אנשים לא יוכלו להשתמש בתירוץ ה"אני עובד/לומד מחר, צריך לקום מוקדם". מה שיגרור עומס יתר עוד יותר מסילבסטר רגיל. בשנה שעברה החלטנו סתם להישאר בבית עם עוד כמה חברים. דווקא כן מתחשק לי לצאת השנה לארוחה או מסיבה אבל אני מתקשה למצוא משהו שמדבר אליי. מצד אחד כבר התבגרתי(או שמא, הזדקנתי?) ולא מתחשק לי להידחק בכניסה למועדון כאחרונת הטיאייג'ריות. מצד שני, דווקא מתחשק לי לעשות משהו שכרוך ביציאה מהבית והתלבשות בצורה מסיבתית. רעיונות? הצעות? מה אתם עושים בשישי הסילבסטרי הזה?
אגב, בגלל כל הסיבות שרשומות בתחילת הפוסט, לא ממש הספקתי לכתוב פוסטים בשבוע החולף או לצלם אאוטפיטים נוספים. האאוטפיט שמופיע כאן צולם בכלל כשיצאנו בשישי שעבר. כנראה שאלבש את האאוטפיט הזה שוב, בחילוף של השמלה כי הוא היה מאוד מוצלח בעיני. לא מאוד קר כשיושבים במקום סגור והטריק הזה של שמלה ארוכת שרוולים וווסט צמר מעל מביא אותי לטמפרטורה נוחה מאוד.
מה לבשתי?
ג'קט עור מזארה, 600 ש"ח בחורף שעבר.
שמלה מזארה, 100 ש"ח בחורף שעבר.
ווסט סרוג מחנות פרחות ברחובות, 60 ש"ח.
גרביון של אולד נייבי, כ20 ש"ח.
נעליים של אירוסולס, כ 180 ש"ח בארה"ב.
שרשרת מדיווה, 20 ש"ח.
טבעת מדוכנים באו"נ, כ2 ש"ח.
שבוע חדש ורגוע התחיל!

אין תגובות: