16.1.2011

כיכר רבין המשופצת

ברביעי שעבר יצא לי לעבור יחד עם תמר בכיכר רבין המשופצת. אחרי התמונות של ספי, כבר ממש התחשק לי לבקר שם. השיפוץ יפה עוד יותר במציאות ונותן לכיכר אווירה של חו"ל. ממליצה לכולכם לעצור קצת אם אתם באזור.
על הדרך ביקרנו גם בסניף ויצ"ו בדוד המלך. הסניף הזה מוכר בתור "הסניף האיכותי" של הביגודית. בגדים לא ממש מצאתי כי ההיצע היה די קטן, כנראה בגלל המכירה שהתקיימה בנמל שבוע לפני. מה שכן מצאתי זו עוד מטפחת תוצרת איטליה לאוסף, תמורת 30 ש"ח בלבד. אפשר לומר שזו הפעם הראשונה שאני רוכשת פריט יד שניה וכנראה שלא יהיו עוד הרבה כאלה. אני קצת מתקשה להיכנס לחנויות יד שניה בארץ מאחר ורובן מכילות בעיני בעיקר סמרטוטים. זו אולי הכללה גורפת ואני בטוחה שיש גם חנויות שמכילות פה ושם פריטים שווים. אבל וינטג' אמיתי אמור להיות כזה שנשמר כמו חדש ונלבש פעמים ספורות, או אפילו עם התווית. לא יצא לי להיתקל בפריטים כאלה וזה מה שגורם לסלידה שלי מוינטג'. הארון שלי כן מכיל כמה פריטי וינטג' שכולם נאספו מארונה של סבתא, שתמיד אהבה ועדיין אוהבת להתלבש יפה ומושקע.הפוסט הפעם שופע בתמונות, תודות לתמר (ניר) שצילמה בסבלנות מרובה. אז תודה לתמר על התמונות!
מה לבשתי?
מעיל טרנץ' מארה"ב.
צעיף מסבתא.
חגורה מאסוס, כ15 ש"ח.
גרביון מגאפ, 30 ש"ח.
נעליים של אירוסולס מארה"ב.
שמלה של ביקלה, 30 ש"ח במתלבשות על זה.
תיק מתנה מסבתא.

5 תגובות:

michalooshka אמר/ה...

את נראית מצויין והגרביון המעיל ממש להיט:)

אני לא מאמינה שאני גרה כלכך קרוב ועודש לא יצא לי להציץ- נראה מרשים

marjorie morningstar אמר/ה...

גם אני חושבת שהכיכר ממש השתדרגה. במיוחד אהבתי את המזרקה החדשה.. בלילה, עם התאורה, היא נראית מצוין. עכשיו גם לאוהדי הפועל יש לאן לקפוץ :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני מתה על הטראנץ' שלך! ממש בא לי כזה, וב H&M נשארו רק מידות גדולות. חייבת לקפוץ לזארה או מנגו לפני שיגמר, והאמת אולי גם בגאפ אני אוכל למצוא. עזריאלי היר איי קאם!
לעניין פריטי היד שניה - אני ממש מרגישה כמוך, מאוד בדעה שלך.
סחטיין לתמר על התמונות!

שרונה
photo.fashion.passion

קרן אמר/ה...

מיכלי, תודה! הגרביון היתה מציאה לא רעה במחלקת האקססוריז של גאפ, שווה קפיצה. וגם הכיכר שווה קפיצה :)

מרג'ורי, רק שלא יאכלו אותך הדגים...

שרונה, את הטרנץ' שלי קניתי באחד האאוטלטים בארה"ב ועוד טרם הנסיעה הייתי נחושה לחזור עם אחד שווה. אני חושבת שזה מעיל שמאוד מתאים לארץ. הוא מחמם במידה וגם אם צריך לפשוט אותו, הוא קל יחסית לסחיבה. מקווה שתמצאי את הטרנץ' שלך :)
טוב לדעת שאני לא לבד בעולם היד שניה...

אנונימי אמר/ה...

Ι reаllу likе уour blog.. veгy niсe cоlors & theme.
Did yοu design thіs ωebsite yοurself or ԁіԁ yоu hire ѕomеone to
ԁo it fоr you? Plz аnswer back as
I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. thanks a lot
Also visit my site : silk n sensepil reviews