27.1.2011

לפתוח תיבת פנדורה

אתמול בערב ביקרתי בפרזנטציה של חברת פנדורה(Pandora)בחנות הקונספט של החברה במרכז שוסטר בתל אביב. למי שלא מכירה, פנדורה מוכרת בעולם בעיקר בתחום הCharm bracelet שתופס תאוצה גם בארץ, אך לא רק. התכשיטים מיוצרים בקופנהגן, דנמרק בעבודת יד ונמכרים ברחבי העולם.
סדרת הצמידים נקראת Moments, בכדי להדגיש את העובדה שהצמיד הוא אישי ומייצג עבור כל אחת את הרגעים הפרטיים בחיים שלה שברצונה לענוד על היד. יש משהו בצמידי charms האלה. כמובן שהמוכרים ביותר הם הצמידים של טיפאני'ז. אבל מאחר ולא כולנו עם כפית זהב(של טיפאני'ז...) בפה, פנדורה מציעים את האופציה השפויה יותר. התמחור של כל חרוז בפנדורה נע בטווח של 110 ש"ח לחרוז פשוט ועד 2975 לחרוז משובץ יהלומים. בתוך הסקאלה הזו אפשר למצוא מגוון די רחב של חרוזים בתמחורים צנועים של עד 200 ש"ח. מחיר הצמיד עצמו נע החל מ95 ש"ח לצמיד כותנה פשוט, 270 ש"ח לצמיד כסף ועד 7300 ש"ח לצמיד עשוי זהב 14K. עוד אספר לכם שמבדיקה באתר האינטרנט של החברה, המחירים בארץ זולים משמעותית לעומת בריטניה וגבוהים במקצת לעומת ארה"ב.
נחזור רגע אל החנות עצמה. העיצוב שלה מאוד נעים ומזמין בעיני. ניכר שהושקעה לא מעט מחשבה מאחורי המראה ששונה מרוב חנויות התכשיטים שאני מכירה. בדרך כלל חנויות תכשיטים הן מאוד מונוכרומטיות ולא כוללות יותר מדי צבע או עיצוב. החנות של פנדורה מרוצפת בפרקט, מה שנותן תחושה חמימה ומזמינה יותר. בהמשך התברר לי שעל עיצוב כל חנויות הרשת בעולם אחראים אותם מעצבים מדנמרק, על מנת לשמור על אחידות. אני מניחה שזה דורש לא מעט פרוצדורות ויפה שהחברה מבינה שזה תחום שחשוב להשקיע בו. אותי במיוחד הרשים השנדליר המקסים ומתקן התצוגה לטבעות שעוצב בחוכמה ועורמה :)
החנות מקושטת כעת לכבוד הוולנטיין'ס בפוסטרים מקסימים של זוגות מאוהבים, בכיתובי LOVE ורדרדים ולבבות פורחים. מעניין לבקר גם לאחר ה14.2 ולראות איך השתנה העיצוב.
בתום הפרזנטציה ניגשתי לבחור לי צמיד ו3 charms. המבחר מאוד גדול(700 אפשרויות בחירה) ומגוון. חרוזים עשויים כסף, אמייל, זכוכית מורנו, פנינים, יהלומים, זהב ועוד. התחלתי מלבחור את תליון הלב, כי יש לי אהבה גדולה ומשמעותית בחיים. משם בחרתי בתליון המשתלשל עם פרחים, כי אני רוצה להמשיך לגדול ולפרוח(וכי הוא מאוד יפה...). השלמתי עם חרוז משובץ אבנים בגוון שמתאים ללב. יש משהו מאוד נעים ויפה בסמליות ובמשמעות של כל חרוז, שמשתנה מאחת לאחרת. היו שם למשל חרוז בצורת כדורגל שיכול לסמל הולדת בן, או חרוז עם נעלי בלרינה משתלשלות שיכול לסמן הולדת בת. אני מקווה שאוכל להוסיף עוד חרוזים לצמיד שלי, בהתאם לאירועים בחיים(אולי אפילו את החרוז בצורת שק כסף. בסופו של דבר צריך אותו בשביל לרכוש עוד חרוזים).

וכעת לפרטים טכניים. האחריות על התכשיטים היא מלאה, במידה ונופלת אבן(כששאלתי על מקרה של נפילת אבן בישרו לי שזה נדיר מאוד) או תקלה שלא קשורה להשחרה טבעית של הכסף. גם צמידים וcharms שנרכשו בחו"ל ניתנים לתיקון בסניפים בארץ. כרגע הרשת ממוקמת בשוסטר, בזיכרון יעקב ובגרנד קניון. במהלך החודש הקרוב אמורה להיפתח חנות הדגל בכיכר המדינה.

4 תגובות:

CV אמר/ה...

אהבתי את המטפחת על המארק! זה מעניק לו טאצ' נשי

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

וואו מקסים הצמיד שהרכבת לך!!! אהבתי את הצ'ארמים וגם צמיד הכסף נראה עלייך טוב (עליי הרגשתי שזה לא משהו, וגם ניסיתי להתאים את זה לתכשיטים שאני עונדת באופן קבוע על הידיים).
התיק שלך מהמם!

שרונה
Photo.Fashion.Passion

קרן אמר/ה...

סיוון, גם מארק חיבב את המטפחת :) היא של סבתא שקיבלה אותה מאחותה ועברה אליי...

שרונה, אצלי הוא דווקא משתלב מצויין עם שאר התכשיטים. עדיין לא הסרתי אותו מאז ערב רביעי...
התיק מוסר תודה :)

אנונימי אמר/ה...

We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site offered us with valuable information to work on. You've ԁοne a
formidаble job and our whole community will be grаteful
to you.
my web site :: buy silk n sensepil