23.3.2011

עונת המעבר עושה חשק

כל החנויות כבר עברו לקולציית אביב סופית לפני כמה שבועות אבל עדיין לא יצא לי לבקר. המעבר והעומס גרם לכך שלא ממש היה לי זמן לבדוק את הקולקציות החדשות מעבר לדפי האינטרנט. דווקא מהקולקציה של קסטרו נראה שאפשר למצוא כמה פריטי בייסיק שווים, אבל התמחור כרגיל מוריד את החשק. כנראה שבכל זאת אמצא את עצמי מבקרת בחנות כי יש לי עדיין זיכוי של 159 ש"ח על שמלת הבונגלכים.

במקרה לגמרי, בעת חיפוש אחר החשבונית של פינת האוכל, מצאתי בארנק זיכוי של 100 ש"ח לH&M, שזה אפילו יותר נחמד מאשר למצוא שטר של 100 ש"ח בארנק. למה זה יותר נחמד? ובכן, הגיון של חובבת בגדים. אם כבר יש לי 100 ש"ח בארנק שמתאימים רק לH&M ולא לשום מקום אחר, זה אומר ש100 השקלים האלה ישמשו אך ורק לקניית בגדים. הגיוני, לא? :)
מאז שמצאתי את הזיכוי ממש מתחשק לי לקפוץ אבל זה פשוט לא מסתדר. לקפוץ לעזריאלי בשישי זה מהלך שגובל בניסיון התאבדות ובשאר ימי השבוע אני עובדת. לקפוץ לעזריאלי אחרי יום עבודה זה גם סוג של התאבדות. האמת, כשחושבים על זה, נראה שלקפוץ ל(ל ולא מ, שזו התאבדות ללא דרך חזרה...) עזריאלי בכלליות זה לא רעיון טוב. כבר כתבתי כמה אני לא מחבבת את הקניון הזה. עמוס באנשים שרק מסתובבים במעגלים.

אבל אין ברירה, אם רוצים H&M, צריך לחרף נפשנו בעזריאלי. מקווה שכשסופסוף אגיע לסניף לא אתאכזב ואמצא את כל הפריטים השמחים והצבעוניים שראיתי באתר. לבינתיים הרכבתי שני מראות שלדעתי יהיו מעולים לקיץ המתקרב ובא.
היום אבקר בהום סנטר בפעם החמישית(!!!!) לחודש האחרון. מקווה שזו הפעם האחרונה... אבל הכל כמעט גמור ומוכן לצילומים/ביקורים!

4 תגובות:

דודו אמר/ה...

את יכולה לבוא לכפר סבא(אבל לא בשישי), למרות שאני לא בטוח שיש את אותו מבחר...

קרן אמר/ה...

כל עוד זה לא בשישי, אז לא רלוונטי. אמצע שבוע זה סיוט לצאת מתל אביב בשעות הערב...
אבל למה לא בשישי? גם בכפר סבא מתחוללת מלחמה?

דודו אמר/ה...

הבעיה היא בדר"כ החניה...בלתי אפשרי להכנס אליה ואם כבר נכנסת אז למצוא אחת...

קרן אמר/ה...

כרגיל בארצנו, בונים מרכז מסחרי בלי לתכנן את התשתיות מסביבו כך שלא יקרסו תחת העומס...
תודה על האזהרה!