1.3.2011

Wonder Women

בראשון בערב קפצתי לM.A.C בקניון רמת אביב להשקת קולקציית Wonder Women של החברה. בחברה הלכו עד הסוף עם השם והמיתוג, האריזות בצבעוניות הדמות והאימג'ים מדוייקים. גם הדוגמנית שקיבלה את פני המבקרים בכניסה לחנות הולבשה בתחפושת המלאה ונראתה נפלא עם האיפור מהקולקציה.
קל לקשר את הקולקציה לפורים אבל אין שום סיבה לכך. הצבעים אמנם נראים נועזים ועזים, אבל זה הנועזות נשארת בתוך האריזה. כשמנסים את המסקרות למשל, הן מתגלות כמעגלות מאוד ועם רמז לצבע בוהק. אני הופתעתי מאוד מהמרקם הנעים של המסקרה. ניסיתי בחנות את הירוקה(ואותה אתם רואים על הריסים שלי) וקיבלתי להתנסות את הכחולה. המסקרה לא נחשבת כעמידה לגמרי במים, אבל היא כן חסינה לדמעות(לפי ההסבר של המוכרת החביבה). היא מעגלת בטירוף והתוצאה שלה פשוט מעולה. אני ממליצה עליה בחום ולא רק בגוונים המיוחדים, כנראה שאקפוץ כדי לרכוש את השחור(99 ש"ח).
עוד בקולקציה, שני גוונים של סומק(139 ש"ח). ארבעה גווני ליפסטיק(94 ש"ח). ארבעה גווני ליפגלוס(99 ש"ח). רביעיות צלליות בגוונים שונים(249 ש"ח) ואפילו שני גווני לק מושכים במיוחד(באדום בוהק וכחול בוהק ב62 ש"ח).
אל האירוע הגעתי אחרי יום עבודה ומעבר בדירה להרכבת שידה אחרונה ודי מאיקאה. ביום חמישי נעשה את המעבר הרשמי, מקווה שיהיה לי קצת יותר זמן לבלוג אחרי שנסיים עם זה... אבל הצלחתי להגיע לשתי מסקנות: 1. עיניים נראות מאוד מפחיד מקרוב. 2. למאק יש מסקרה טובה. 3. המוצרים של מאק לא כאלה יקרים כמו שחשבתי.

5 תגובות:

Odeliaa אמר/ה...

לדעתי הם עשו בושות לתחפושת ולוונדר וומן!!!
http://dailypostal.com/wp-content/uploads/2010/06/wonderwoman1.jpg
:-)

לירון הירש אמר/ה...

מה את מדברת??? קולקצייה פשוט מדהימה, כ"כ הרבה יצירתיות ואווו!
אני ממש רוצה לקנות..

מיכל אמר/ה...

קולקצייה מטריפה! כל הכבוד להם!!!

קוראת נלהבת! אמר/ה...

סיקור מעולה קרן!
קולקצית קולקטורס מהממת :)

קרן אמר/ה...

אודליה, באופן מאוד מפתיע הוונדר וומן שלהם חסודה יותר מוונדר וומן המקורית, באזור החזה לפחות...

יש לי חשד לגבי שאר התגובות כאן, אבל אתן להן את ה benefit of the doubt ואשאיר אותן כאן...