29.5.2011

זה באמת לא מספיק

בחמישי האחרון קפצתי אחרי העבודה ליום הסטודנט בתל אביב. זה קרוב לבית, לא דורש אוטובוס, 35 שקלים חדשים ואני בהופעה של הדג נחש, אחת הלהקות האהובות עליי. הבעיה עם ההופעות ביום הסטודנט של או"נ תל אביב היא הקהל ואני ממש לא מצליחה להבין את זה. חלק מהנאה מהופעה מאוד קשורה בקהל ועד כמה הוא משתף פעולה עם הלהקה, במיוחד בהופעה "מקפיצה" כמו הופעה של הדג נחש. גיא מר צועק לקהל ואף אחד לא עונה לו, זה בטוח לא נעים בתור אמן. ואני שואלת, אם הם לא מעניינים אתכם, לא מתחשק לכם לשתף איתם פעולה ולא בא לכם על המוזיקה שלהם, למה אתם עומדים שם? נדחפים שם? דוחפים אותי כדי לעבור לקדמת הבמה? למה? לשמחתי, אני כל כך אוהבת את ההופעות שלהם שבכל זאת נהנתי, גם אם לקהל אין דופק.
את התמונות האלה צילמנו בשבת שעברה, בחצר האחורית של הבית שלנו. בכל בוקר, כשאני יוצאת למשרד, אני מציצה על הסגול-לבנדר הפורח הזה ומחייכת. כל כך יפה ואביבי. מקווה שיצליח להחזיק ככה גם בקיץ.
מה לבשתי?
מכנסיים מבנגקוק, 20 ש"ח.
חולצה של טומי הילפיגר מהאאוטלט בווגאס, 15$ בלבד.
סנדלים חרושים של סטיב מאדן, 240 ש"ל לפני כשנתיים.
משקפי שמש של אירוקה.

3 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

לא הלכתי דווקא כי חששתי שיהיה צפוף והמוני מדי. אבל אני גם לא מתה על הדג נחש..

Fashion Matters אמר/ה...

חולצה מקסימה! :)

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, היה צפוף והמוני, אבל הרגיש קצת פחות לעומת שנים קודמות, אולי כי הליין אפ השנה היה פחות מרגש.

הדס, תודה! אני מתחרטת שלא קניתי בעוד צבע.