17.5.2011

מדריך Fashion Loca-l למזמינה המתחילה - חלק ב

והפעם נתרכז באסוס.
אסוס הוא אתר בריטי המוכר הלבשה ואקססוריז תחת התווית שלו ובנוסף מוכר גם מותגים נוספים כמו מנגו, פרנץ' קונקשן, ורו מודה ועוד. טווח המחירים מאוד רחב ומאפשר לכל אחת למצוא פריט שמתאים למסגרת התקציב שלה. המשלוח באתר הוא חינם ולרוב לוקח לחבילות בין שבוע וחצי לשלושה שבועות להגיע(תלוי גם בדואר ישראל הידוע לשמצה).

כמה טיפים לחיפוש נוח יותר באתר:
1. התמקדו בקטגוריה אחת בכל מיון, שמלות, חולצות או אקססוריז. החיפוש הכללי מכיל יותר מדי דברים שלא יענינו אתכן וככה קל להתמקד.
2. העבירו את המטבע לדולר במקום פאונד. מאחר והמקסימום לפטור ממכס עומד על עד 50$ לחבילה(לבגדים ואקססוריז), קל יותר לשים לב שלא חרגת אם הסכום בסל הקניות מופיע בדולרים.
3. מיינו את התוצאות בקטגוריה לפי סכום, מהנמוך לגבוה. הרי לא הגעתן לאתר כדי למצוא שמלת מעצבים ב300$, הגעתן כדי למצוא מציאות :) מיון מהסכום הנמוך לגבוה מאפשר לעצור את החיפושים כשכבר הגעתן לסכומים גבוהים מדי, כאלה שלא תוציאו על שמלה שלא מדדתן...
4. מיינו לפי המידה שלכן. ניתן לסמן כמה מידות שונות, כך שאם אתן לא בטוחות אם אתן 8 או 10, תקבלו תוצאות של שתי המידות. זה חוסך זמן ואת מפח הנפש בלגלות שהשמלה שנדלקת עליה ועולה רק 15$ קיימת במלאי רק במידה 4.
צילום מסך מהאתר, לחצו להגדלה.
התשלום באתר הוא באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל.
שירות הלקוחות של האתר מתפקד מצויין ומספק מענה מהיר של עד 4 שעות לכל פניה. לרוב אין צורך בעזרה של שירות הלקוחות, מאחר והכל מתנהל באופן תקין, אבל מדי פעם גם להם יש פשלות קטנות ושירות הלקוחות פותר אותן במיידי(יחסית).

לגבי המידות. המידות באתר מופיעות לפי סקאלה בריטית. ליד כל פריט קיים כפתור ה"Size guide" בו תוכלו לראות את טבלת המידות עם גודל בסנטימטרים של כל מידה(1 בתמונה). מהניסיון שלי, המידות של בגדי אסוס אחידות מאוד וקרובות למידות של טופשופ(אחווה בריטית?). אני לובשת מידה 12 בטופשופ וגם באסוס. עוד טיפ להתמצאות, עבור רוב המוצרים מצויין הגובה של הדוגמנית והמידה שהיא לובשת(2 בתמונה). זה עוזר מאוד להבין את אורך הבגד ואת הצורה שהוא יושב.
צילום מסך מהאתר, לחצו להגדלה.

קניה נעימה!

8 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

כל הכבוד על המדריך המושקע!!

75$ לחבילה???? הייתי בטוחה שזה 50$... גם קיבלתי פעם אחת לפני שנה בערך לשלם כי רכשתי ב50$ בדיוק... האם זה השתנה?

קרן אמר/ה...

תודה! מקווה שזה יעזור לאנשים להפוך את הקניות לנגישות יותר.

לפי מה שכתוב באתרי היבוא, על ביגוד והנעלה התקרה היא 75$.
http://www.mustop.co.il/home/indroduction-mustop-service#f

Noa אמר/ה...

מומלץ לבדוק את אתר רשות המסים במקום לסמוך על אתר מסחרי כמו מאסטופ, שהשמיטו כמה מלים חשובות למדי מהטקסט המקורי:
"הטובין שניתן לשחררם בפטור ממסים

ניתן לשחרר בפטור ממסים טובין, שערכם הוא עד ‎$50 (לא כולל טבק על כל סוגיו ומשקאות משכרים).
כמו-כן ניתן לשחרר בפטור ממסים ספרים, מוצרי הלבשה והנעלה שערכם עד 75$, ***רק אם נשלחו כחבילת שי, ללא תמורה, מאדם פרטי בחו"ל לאדם פרטי בארץ.***"

כנראה שמאסטופ שולחים את החבילות לארץ תחת השם שלהם ולא תחת המותג של החנות שהזמנת ממנה ורושמים על זה "מתנה". זה בודאי לא נכון ולא רלוונטי בשילוח ישיר מחנות כמו ASOS או כל חנות אחרת שמזמינים ממנה ישירות.

קרן אמר/ה...

נועה, תודה על ההבהרה. עדכן במדריך.
למרות שעד היום הזמנתי כבר עשרות חבילות ורובן היו מעל 50$ ומעולם לא שילמתי. כנראה יותר מזל מ... :)

Noa אמר/ה...

בשמחה, והנה הלינק השימושי:
http://www.finance.gov.il/customs/doar1.htm#a5

לילך אמר/ה...

מתנצלת על הבורות אבל את יודעת אם אפשר לרכוש בפיי-פל באמצעות כל כרטיסי האשראי? (גם בכרטיס אשראי חוץ בנקאי ישראלי)

קרן אמר/ה...

תרגישי בנוח לשאול!
גם לי יש כרטיס אשראי של לאומי קארד ואין שום בעיה לספק את הכרטיס הזה בתור אמצעי תשלום בחשבון פייפאל. לפי מה שאני זוכרת, כרטיס האשראי לא חייב אפילו להיות בינלאומי, פשוט צריך לבחור בחיוב בשקלים.

אנונימי אמר/ה...

Thanks fоr shаring уour thoughts
on mènera. Regаrds
My web page :: silk'n reviews