16.12.2012

השלמת פערים

בשבוע שעבר ההורים שלי הציעו שאצטרף אליהם לטיול לירושלים עם חברים. התלבטתי קצת, בכל זאת, חנוכה, יום חופש, מה לי ולירושלים, אבל בסוף החלטתי להצטרף. הסיבה העיקרית היתה שזו נראתה לי כמו הזדמנות מצויינת להשלים פערים ולבקר סופסוף בכותל. אני חושבת שעוקבי הבלוג המתמידים יוכלו לזהות שאין לי כל כך זיקה לדת, אני חילונית במלוא מובן המילה, אבל ביקור בכותל הוא משהו שצריך לסמן עליו V, לרוב בשלב מוקדם יותר בחיים. את הטיול לירושלים בגיל תיכון פספסתי, כי יום לפני מחבלים פוצצו בית קפה בפיגוע התאבדות, מה שגרם לרוב ההורים בשכבה להשאיר את הילדים בבית. אז הלכתי, שמתי פתק, הפנתי את ישבני אל הכותל בדרך חזרה(היה צפוף מדי ומטופש מדי ללכת בצעדים מפגרים לאחור ואף אחד לא ידע להסביר לי מהו הטווח שבו כבר מותר להפנות ישבן לקיר) והמשכתי הלאה.
טיילנו בויה דלורוזה ובטיילת החומות(16 ש"ח כניסה לאדם), אכלנו שטרודל בינוני שחומם במיקרו במחיר מופקע בכנסיה האוסטרית(לא, לא ושוב לא!) ספגנו אווירה וחזרנו הביתה. מודה שמעולם לא הבנתי את ירושלים וגם אחרי הביקור הזה אני עדיין לא מבינה. העיר הזו יכלה להיות הרבה יותר יפה ומושכת, אבל כל הבהירות הזו של האבן הירושלמית גורמת לה להראות אחידה מדי וחסרת אופי או ייחוד. מתחברת הרבה יותר לתל אביב ולגיוון בנוף שיש לה להציע(קלישאה תל אביבית, עמכם הסליחה).

שבוע טוב!

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

התמונות מהממות,
איפה בתל אביב יש לך דברים כאלה?
איך את יכולה להשוות בכלל?
ואני כמובן לא לא שופטת את אהבתך לתל אביב זה עניין של טעם לחלוטין.

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

ירושלים יפה כל כך :)

Danit אמר/ה...

תמונות מקסימות!

קרן אמר/ה...

אנונימית, אנחנו נאלץ להסכים שלא להסכים :)

שרונה, היא כמו הבחורות האלה שאומרים עליהן שיש להן יופי מיוחד כי לא יודעים לצביע בדיוק על מה יפה או מה לא יפה אצלה. לפחות ככה בעיני רוחי...

דנית, תודה!

אנונימי אמר/ה...

להסביר למישהו שאינו אוהב את ירושלים מה הופך אותה ליפהפייה מדהימה ובלתי נשכחת דומה להסבר שניתן לעיוור, העומד מול "חבצלות המים" של קלוד מונה ולא מצליח להבין לכל הרוחות על מה כל המהומה
;-)

אנונימי אמר/ה...

It's going to be end of mine day, however before finish I am reading this wonderful piece of writing to increase my knowledge.
Also see my web page: simply click the up coming Website page