15.12.2014

להיאבק ברוח

השבוע החורף הגיע גם אלינו וכולם נערכו "לסופה הגדולה בעשור האחרון". מה זה אומר? מנכ"לים הורו לעובדים להישאר בבית ולעבוד משם. בתי ספר נסגרו, שקי חול הועמסו בפתחים ואנשים עמדו בתורים ארוכים לרכישת ג'ריקנים של מים. אנחנו עמדנו מהצד והיינו מאוד משועשעים מכל הפניקה המסודרת הזו של האמריקאים. בפועל? לא הפסיק לרדת גשם במשך יומיים, רוחות חזקות מהרגיל, אבל לא איזה משהו מרגש במיוחד. בתכל'ס זה די נחמד שיש תירוץ לגיטימי ועידוד מהבוס שלא לצאת מהבית ביום מאוד גשום. בהצצה קצרה לדירות השכנים נראה שכולם היו באותו מצב - מול הלפטופ, כנראה שעובדים. בסופ"ש הגשם סופסוף הפסיק אבל הטמפרטורות צנחו, לרמה שגרמה לי לתהות בקול רם "איפה הsunny California שהבטיחו לי?". ובכן, היא די סאני, אבל לא ממש חמה.
את הפוסט הזה אני כותבת מSFO, שדה התעופה החדיש והנוח של סן פרנסיסקו. כמובן שלכבוד הטיסה שלי לישראל, הגשם והערפל חזרו לבקר ויש עיכובים בהמראות. מקווה שאצליח לשרוד את המסע. כהכנה לביקור של כמעט שבועיים בארץ, הסופ"ש הזה היה בסימן "דברים שעושים/אוכלים בסן פרנסיסקו". זה כלל סלט פאפאיה, יוגה, טיול לאורך הטיילת של המפרץ, בראנץ' אמריקאי עם בייגל ושמיר ומיץ תפוזים, וכמובן, צילומים תוך מאבק ברוח.

מה לבשתי?
סווטשירט מזארה בברצלונה, כ90 ש"ח.
חצאית מהמציאות בארון של סבתא.
גרביונים מגאפ, 30 ש"ח.
נעליים של שומייקר, 420 ש"ח.
ולנושא אחר. יצא לגמרי במקרה שההשקה של הקולקציה החדשה של מדוזה וההגעה שלי לארץ הצטלבו והשתלבו. כבר כמה שנים שאני עוקבת אחרי המותג והבנות החמודות שמובילות אותו ואני תמיד נהנת להתחדש בעוד הברקה שלהן. התיקים שלהן מקבלים המון מחמאות כאן בסן פרנסיסקו ואני נהנת להיות שגרירת של כבוד של המותג בניכר(מטעם עצמי בעיקר...). לכבוד הקולקציה החדשה, הבנות מקיימות תחרות חמודה באינסטגרם. למה חמודה? כי זו לא תחרות לייקים, זו הגרלה, אז לא צריך לגייס את הסבתא, הדודה והדוד ללייקק, אפשר פשוט להצטלם ואולי לזכות בתיק מהקולקציה החדשה. יש להעלות תמונה שמתעדת את השיא שלכן ביום/שבוע/שנה האחרונה ולתייג את מדוזה @medusabrand ובהאשטג #myprimetime ואתן בפנים. בהצלחה!

3 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

הייתי חייבת:
https://www.youtube.com/watch?v=IBeUJY-YBls

ברוכה השבה ארצה! (או לפחות המבקרת)

sefi אמר/ה...

איזה כיף זה נשמע, הכל!
בא לי לטוס, ושתהיה סופה כשאני באמריקה ולטייל במפרץ ולאכול בייגל עם שמיר. חבר שלי שנוא שמיר ואני אוהבת.
תהני בארץ, נחמד פה כשמבקרים.

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, אני מבינה אותך, זה היה מתבקש :)

ספי, אם את מחליטה לממש את הפנטזיה, צרי קשר. מאוד קר כאן בימים האחרונים. אבל קור פוטוגני, עם שמש ושמיים כחולים.