31.12.2014

Visiting Israel

אמנם 2015 מתקרבת בצעדי ענק, אבל לא תמצאו כאן פוסט סיכום שנה, אלא פוסט סיכום ביקור בישראל.
ב15.12 המראתי מסן פרנסיסקו לישראל לביקור משפחתי. כמה שעות של עבודה בטיסה אחת, כדור שינה וסרט משעמם על טיסה אחרת והגעתי לישראל. מטרת הביקור הרשמית לא היתה עליזה במיוחד, הגעתי לאזכרה לרגל שנה למותו של אבי, דוד. מאוד רציתי לכתוב פוסט באותו היום בבלוג, אבל לא כל כך הצלחתי להביא את עצמי לכתוב משהו. כנראה שהפוסט הבא יהיה לזכרו(לא רציתי שהפוסט האחרון של 2014 יהיה עצוב, במין הגיון מוזר שכזה).

בכל אופן, הגעתי לישראל, נמרצת ואופטימית, ואז ביום למחרת קיבלתי הרעלת מזון קשה וכל התוכניות לביקור קולינרי בישראל הלכו לפח. זה אולי היה חיובי לפיגורה שלא נפגעה, אבל אני תכננתי להשמין כאן ולא נתנו לי!
זה היה ביקור קצת מוזר, בעיקר כי לראשונה מזה הרבה מאוד שנים, הייתי בלי עומר ליותר מסופ"ש. השילוב של החולי עם האזכרה של אבא שלי(שהרגישה כמו חוויה חוץ גופית קצת) והניתוק מעומר לא עשה לי כל כך טוב. למרות שנהנתי לראות את המשפחה והחברים, היתה מאוד חסרה לי הפינה שלי והמוכר והנוח בתוך כל החוויות האלה. זו הסיבה שהכרזתי חגיגית שאני לא מגיעה לביקור לבד יותר. ובכל זאת, לאחר כמה ימים של חולשה פיזית, התאוששתי וניסיתי להשלים פערים. אז בלי הקדמות מיותרות, יומן מצולם מהביקור בישראל:
משועממת בשדה בניוארק, ממתינה לטיסה מספר 2. כשאת כבר יודעת לזהות מקומות חדשים שנפתחו ודוכנים שנסגרו בשדה, זה סימן שביקרת בו יותר מדי.
ארוחת בוקר בחצר של אמא. יאי! קוטג'!
פלמחים עם אמא וסבתא. הפעם האחרונה שהיא היתה בים היתה בחתונה שלי, אז דאגנו להשלים פערים גם בשבילה.
חדי העין יבחינו שסבתא שלי אוחזת במקל הליכה. בזה בערך מסתכם השימוש שלה בו - אחיזה. ניסינו ללמד אותה כבר כמה פעמים איך ללכת איתו, אבל זה פשוט לא עובד. רוב הזמן היא מחזיקה אותו באוויר ומדי פעם נשענת עליו. הצענו לה לעבור להליכון(היא באמת צריכה את זה), אבל היא מסרבת בטענה ש"זה של זקנים", והיא הרי פרגית צעירה בת 83 :)
קיצ'ן מרקט עם חברים. המסעדה הזו שומרת על הרמה שלה בכל ביקור והאווירה מצויינת. קצת חבל שצריך להגיע לנמל תל אביב בשבילה, אבל שווה את הטרחה(וחמישים ש"ח לחניה).
עם חברה טובה(והורססת) בחתונה של אחיה. לא ברור איך הילד שתמיד הפריע לנו לנהל שיחות או ללמוד כי המוזיקה שלו הושמעה בווליום מטורף(הוא DJ מגיל מאוד צעיר), שהיה שרוע בסלון מעביר גור חתולים מיד ליד, והיה אחראי לפסקול של כל מסיבות התיכון שלנו, הפך פתאום לגבר נשוי.  

לפעמים יום כיף עם חברים טובים לא צריך לכלול יותר מדי, ארוחת צהריים טובה, וcatching up פנים מול פנים ולא דרך פייסטיים. ואז להיזכר שלא הצטלמתן יחד למזכרת ולעשות סלפי ליד תחנת רכבת אוניברסיטה.
תמיד חיבבתי את המזרקה הזו ושמחתי לראות ששיפצו אותה. יש בה משהו מאוד תל אביבי.
יום שהתחיל עם ארוחת בוקר בהוטל מונטיפיורי וקינוח סנט הונורה מוצלח, המשיך בשיטוט ושופינג מוצלח במנגו, כרובית במזנון קינג ג'ורג', מפגש עם המון חברים בפורטר ובירת סן ברנרדוס כריסטמס ונגמר באבו כאמל במזנון אבן גבירול.
יום כיף עם אמא, אחי והחברה החמודה שלו במלון דניאל בהרצליה ליום האחרון שלי בארץ. מזג האוויר היה מאוד נחמד אלינו ואפילו השתזפתי קצת.
תם הטקס. הגעתי חזרה לניוארק והספקתי לקנות נייקד לפני העליה לטיסת המשך.
בבית חיכה לי עומר עם צבעונים צהובים ויפים, ג'ריקן ענקי של נייקד, אוכמניות ואננס. אי אפשר לומר שהוא לא מכיר אותי טוב... בתמונה - אננס טרי ואננס קטן בן חודש, לאבא. הסבר בפוסט הבא.

5 תגובות:

אלה אמר/ה...

קרן,

שמחה שהיתה לך הזדמנות לטעון מצברים עם משפחה. התמונה של שלושת דורות המשפחה באמת מרגשת!
קשה להאמין שעברה כבר שנה מאז פטירת אביך. היתה שנה מלאת מאורעות עבורך.
ש 2015 תיהיה לך שנה טובה!

כל טוב,
אלה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נהנתי לקרוא אותך, כהרגלי. הנר בתמונה האחרונה הוא של VALUSPA בריח ערמונים?

קרן אמר/ה...

היי אלה, אכן שנה עברה מאוד מהר והיה כיף לבלות עם המשפחה רק אני, בלי בן הזוג. זה משהו שפחות יוצא לעשות מגיל מסויים ולא שעומר מפריע לנו, אבל בכל זאת זה קצת אחרת.
2015 מוצלחת גם לך! תודה שאת ממשיכה לעקוב :)

שרונה, תודה רבה!
האמת שזה דווקא נר של Zodax בריח כורכום מכל הניחוחות בעולם, אבל הוא ממש מוצלח. קיבלתי אותו במתנה ומאז רכשתי עוד אחד לעצמי. המחיר המקורי שלהם די גבוה, בסביבות ה50$ לנר, אבל אפשר למצוא אותם בחנויות העודפים כאן במחיר ממש מצחיק.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

איזה מגניב, נשמע ממש מעניין!!! אין כמו נרות, אני ממש אוהבת...

sefi אמר/ה...

איזה פוסט כיפי.
תל אביב ניראת מאוד כיפית בתמונות התיירת שלך. שמחה שנהנת.
לא יצא לי להגיב הרבה לאחרונה, אבל אני קוראת על החיים הקליפורניים שלך כל הזמן.
נשיקות.