1.6.2010

פוסט קצת מבולגן

ברשותכם, לא אכתוב כאן על המצב הפוליטי-מדיני שמתרחש כאן כרגע. הבלוג הוא מקום מפלט מבחינתי, וגם מדברים שכאלה. המצב קצת מלחיץ כרגע ולא ידוע לאן הכל יתפתח, אז למה שלא ננקה את הראש עם קצת הגיגים חסרי תועלת אך מלאי פאן?
אתמול בערב ראיתי Glee ועדיין לא הצלחתי להחליט, אחרי 16 פרקים, האם הסדרה הזו מעייפת או מהנה בעיני. יש שם כמה קטעי מיוזיקל שדי מתישים אותי. לא אלה שבהם הם כביכול מופיעים כלהקה או מתאמנים. דווקא אלה שהם מתחילים לשיר ספונטנית במקום לנהל שיחה. אבל בסך הכל נכרת שם השקעה רבה בהלבשה של כל הדמויות. הסדרה הזו היא דוגמא מצויינת לאיך מאפיינים דמות על פי הלבוש שלה. הכל מאוד מוקפד ומועברת תחושה שלכל אחד מהם יש את הסגנון שלו. זה לא קל לעשות את זה מבלי לפול לקלישאות, או שכך נדמה לי. בכל אופן, זו סיבה מספיק טובה לראות את המרענן הרשמי הזה.
בינתיים צצים כל מיני דברים בחיים שלי שיגזלו ממני זמן ודוחקים אותי להגיע להחלטה, האם אני משקיעה יותר זמן בעניניי הבלוג ומנסה לתמרן עם "הקריירה" היומיומית שלי, או ששומרת את רמת ההשקעה בבלוג כמו שהיא כרגע ודוחפת את עצמי קדימה בעבודה היומיומית. כנראה שהחיים תמיד מציבים בפנינו דילמות, גם בנושאים שחשבנו שהם פשוטים ולא מסובכים כל כך.
מה לבשתי?
נתחיל מלאן, זה מה שלבשתי בשישי בערב למופע הסטנד-אפ.
גופייה סרוגה ממנגו עודפים, 40 ש"ח.
ג'ינס מG-Star שקיבלתי במתנה.
סנדלים מטוגו, 75 ש"ח בסופעונה שעברה.
צמיד כסוף משוק הכרמל, 10 ש"ח.
צעיף שאמא שלי סרגה, 20 ש"ח על הצמר ועוד סכום בלתי ניתן לתמחור על ההשקעה של אמא.
רק רציתי לספר לכן שעושה לי ממש טוב לקרוא את התגובות שלכן כאן ולראות את נתוני הכניסה העולים(הפניה בלשון נקבה, כי רוב הקוראות הן כאלה, עמכם הסליחה), אז תודה! מקווה שאתן נהנות כאן בדיוק כמוני :)
נשיקות,
קרן.

11 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אני מאד אוהבת את הלק!

קרן אמר/ה...

תודה! הוא מאוד אהוב :)
הוא של חברה בשם Hawaii Girls וקניתי אותו בארה"ב.

אנונימי אמר/ה...

איך הסנדלים של טוגו נראים עליך תמיד כ"כ יוקרתיים - כשאני נכנסת לחנויות שלהם אני רואה רק זבל מסביב

קרן אמר/ה...

אנונימית יקרה, צריך לדעת מה לבחור שם. אני לא הולכת שם על נעליים סגורות או על סנדלים דמויי עור בגימור מבריק, כי לרוב הם באמת נראים כמו זבל תעשייתי. כך שזו לא כף רגלי הלא ענוגה(כף רגל במידה 41 לא יכולה להיקרא כך...) שגורמת להם להראות טוב :)
נדמה לי שבגלל שהסנדל הזה הוא עור בגימור מט הוא נראה נורמלי יותר. האמת, הוא גם נוח באופן מאוד מפתיע.
צריך קצת סבלנות שם...

sefi אמר/ה...

הלוק הזה ממש יפה לך. אני חייבת לציין שאת ניראת פשוט מעולה בג'ינס וחולצה לבנה, מה גם שהג'ינס עצמו מאוד יפה.
הזכרת לי את הנעליים האלה שיש לי אותם בורוד. נתתי אותן לחברה והן כבר כמה חודשים אצלה. אני צריכה להחזיר אותן אליי.

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות! אני גם מרוצה מהג'ינס, זה הראשון והאחרון שמדדתי :)

מקווה שתשיגי אותן חזרה, כי אלו סנדלים מאוד מיוחדים. בכלל בגלל הסנדלים שלך קניתי את שלי.
אה, ראיתי אותך אתמול ב1 נגד 100, נראת ממש חמוד עם המשקפיים!

PASSIONISTA אמר/ה...

הצעיף ממש מוסיף להופעה. כל הכבוד לאמא! למרות שאף פעם לא קניתי בטוגו, הסנדלים יפות.
GLEE זו סדרה ממכרת. בהתחלה חשבתי שזאת סדרה לכל המשפחה אבל אחרי הפרק עם מדונה, אני לא בטוחה שלילדים זה מתאים.

רחלי אמר/ה...

את נראית מעולה. הג'ינס יושב עלייך נהדר.
אני מאוד אוהבת את GLEE!! ואף הקדשתי פוסט לאמה בבלוגי האישי, למרות שאני מסכימה איתך שקטעי השירה הספונטנית הם מעיקים לפעמים.

קרן אמר/ה...

תמר, המחמאה תועבר לאמא במיידי :)
אפשר למצוא שם דברים שווים, אבל צריך לברור בקפידה...
זו ממש לא סדרה לכל המשפחה, למרות שהם מנסים להעביר מסרים בסטייל כמו "זה בסדר להיות שמן", "צריך לקבל אדם באשר הוא" וכל הסכריניות האמריקאית הנפוצה. פרק המחווה למדונה היה מעולה!

רחלי, תודה! אני בשלב שאני מתלבטת אם לחרוש עליו או להשאיר אותו "לאירועים מיוחדים".
באמה הם הקדישו שעות של הכנה, אחרת קשה להגיע לשלמות כזו. ההלבשה של הדמות שלה מדוייקת להפליא!
אכן מעיקים, אולי הם ניגמלו מזה בעונה החדשה?

michalooshka אמר/ה...

אוי אני ממש מודאגת, טוב שההתעסקות במימד הזה משכיחה את הצרות ונותנת אי של שקט. אהבתי את המראה, ג'ינס וגופיה לבנה, תמיד עובד:) ואהבתי את השדרוג עם הצעיף והלק- מחכה להזדמנות לחנוך את התאום שקיבלתי. זה כלכך מיוחד!

קרן אמר/ה...

כן, לפעמים מתחשק לחזור לג'ינס ולגופיה...
מקווה שהצעיף יהיה לך שימושי!