30.6.2010

בהיר

בשבוע הקרוב ההשתלטות העוינת של המונדיאל תגיע לשיאה, או כמו שהחבר תיאר את זה "תשמעי, החל משמינית הגמר הכל נהיה יותר אינטנסיבי וקריטי". אני לא מתווכחת עם קריטי... כל עוד לא נידבו לי את האייפון לצפיה במונדיאל כשאנחנו מחוץ לבית זה אומר שמדד השפיות נשמר.

לפחות לכבוד לילה לבן מחר אין משחקים ואפשר לצאת ולהנות מהעיר. התוכנית המקורית שלנו היתה ללכת להופעה בבננה ביץ' של מוש בן ארי ורוקפור ואחריה ללכת לראות סרט על הג'ירפות (הלהקה, לא החיה) בסינמטק. אבל! קרה מקרה, רוקפור הוחלפו באברהם טל. מוש ואברהם עשו עליי רושם של בחורים חביבים ביותר, אבל הופעה של שניהם יחד נשמעת לי קצת מעיקה. דווקא התחשק לי רוקפור(הלהקה, לא הגבינה), חבל.
היום התפרסם בידיעות אחרונות שכדי להפגין בכיכר רבין צריך לשלם כסף לעירייה. בהתחלה זה היה נשמע לי תמוה, אבל כשקראתי את הכתבה הבנתי שבסופו של דבר מדובר באקט שהוא לטובת התושבים(למרות שהכתב המשיך עם הקו התמוה). הפגנות, במיוחד בסדרי גודל של ההפגנות בכיכר, עולות כסף לעירייה: מבחינת תאורה, ניקיון בכל האזור, המים במזרקה ואפילו בלאי המדרכה בכיכר. אין שום סיבה שתושבי העיר יסבסדו את עלות ההפגנות האלה. התמחור של העירייה נשמע מאוד גבוה ומופרז, אבל אי אפשר לשפוט זאת על רגל אחת. עדיין לא הצלחתי לגבש דעה בנושא, כי מצד אחד, זה חשוב שיהיה ניתן להפגין ללא כל עלות. מצד שני, הפגנות בכל זאת עולות כסף לרשות המקומית, מי צריך לשאת בעלות הזו?
ובמעבר חד לגמרי...
היו לי כל מיני פעילויות שקשורות לבלוג בשבוע האחרון אבל אני לא יכולה לעדכן עדיין. התמונות כאן צולמו במפגש שכזה שבו נכחה גם נעלולה. הייתי חייבת לנצל שוב את יכולות הצילום המרשימות שלה, את התמונות כאן היא צילמה.
מה לבשתי?
חולצה ממנגו, 100 ש"ח.
חצאית מגולף שהצרתי קצת כדי שתעלה קומה, 75 ש"ח.
סנדלים מגולף בשנה שעברה, 75 ש"ח.
שרשרת פנינים מג.ר.א.ס, מתנה מביני וטיפ ליומולדת שנה שעברה.
משקפי שמש של איב סאן לורן, 200 ש"ח באירוקה לפני שנה וחצי.

5 תגובות:

Revital אמר/ה...

את נראית נהדר כתמיד! לוק מקסים!!!

ביני אמר/ה...

תכתבי: "שרשרת- מתנה מביני וטיפטיפש!"

קרן אמר/ה...

רויטל, תודה רבה!

ביני, עודכן ותוקן :)

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

קיצי ומתוק, הסנדלים מקסימים!

קרן אמר/ה...

תודה שרונה, אני גם מאוד מרוצה מהם, נראים ממעצבים והגיעו מרשת. מממש מתכחשים למורשת :)