13.6.2010

אורח מהמין השני

ביום חמישי הלכתי עם פרי לאירוע של מנגו בדיזינגוף. קנינו כמה חולצות בהנחה, נשנשנו איזה טארט והמשכנו הלאה. מור, החבר של פרי פגש אותנו ביציאה משם. כבר עמדנו לצאת מהסנטר אבל אז נזכרתי שיש בו סניף של גולף וכבר מזמן רציתי לבקר שם. מור זרם איתנו והחליט לחפש בגדים גם לעצמו.

מהצד שלי היתה לנו התאפקות אחת מקניית נעליים מהממות(באמת!) של מקס מורטי שעלו במבצע 450 ש"ח, קצת מעל הגבול העליון שלי. בסופו של דבר לא בדקתי את בגדי הנשים כי הם היו בקומה השניה וכבר הייתי עייפה מדי להסתובבויות. כן יצאתי עם תיק חדש וחמוד, שימושי מאוד לערב שעלה 50 ש"ח בלבד אחרי הנחת מועדון.

ונחזור לאורח, מור. דווקא מבחר די מרשים פוזר בחנות הדי קטנה הזו. הסתובבנו בין המדפים והקולבים ובסופו של דבר מור נכנס לתא ההלבשה עם לפחות 5 פריטים שנראו די אטרקטיביים במצב מקופל. אז זהו, שכנראה שעדיף שישארו מקופלים. כל חולצות הפולו נראו מצויין, הבד היה נעים, הדוגמא מאוד עדכנית ומיוחדת אבל, וזה אבל גדול, כל הצווארונים התנהגו מאוד מוזר. באף אחת מחולצות הפולו לא היה בד צווארון נורמלי, כזה שנח יפה על העורף, כל הצווארונים שכבו רופסים ועייפים על העורף, משוועים לקצת קור של מזגן, או אולי דווקא חום של מגהץ קיטור?
השורה התחתונה היא, למרות ההיצע הרב, רוב הפריטים לא החמיאו לגוף וישבו מאוד מוזר. בסופו של דבר מור יצא משם עם טי-שירט. טי-שירט יפה, אבל עדיין טי-שירט. מור סיכם את זה יפה: "כל אחד יכול לעשות טי-שירט!". אכן.

ועוד מילה לגבי צוות החנות. המוכרת שעשתה לנו את החשבון בקופה היתה מאוד מעורפלת לגבי התנהלות המבצעים. לאחר שהצגנו בפניה את כרטיס החבר היא ניסתה לגרום למור לקנות עוד חולצות תחת התירוץ של "יש מבצע, על החולצה הראשונה 10%, על השניה 20% ועל השלישית 30%". כל זה מצויין, אילולא היינו עם כרטיס חבר מועדון שמקנה 25% הנחה, מהחולצה הראשונה. כמובן שאין כפל מבצעים, אז למה לטרוח לציין בפנינו את זה כשברור שיותר משתלם לקנות בהנחת מועדון?

בשישי נפגשנו שוב וכך יצא לצלם את הרכישות מחמישי. יצאנו כולם להרצל, כי אין מקום אחר. זה הסלוגן שלהם והאמת, הם צודקים. אין עוד פאב אחר ברחובות, אולי המא. אבל אני תמיד העדפתי את ההרצל. אחרי האלכוהול המשכנו לג'פניקה לאכול סושי, אני נשארתי עם החמוצים הסינים. לא אוכלת סושי, אבל כל אוכלי הסושי מאוד נהנו ממנו. ג'פניקה זה אחלה. גם טעים וגם זול יחסית.
מה לבשתי?
לא מלהיב במיוחד, לא התחשק לי להתפרע. זה כל הכיף בללכת להרצל, זה פאב שכונתי שלא דורש ריגוש מיוחד.
חצאית ג'ינס, בארה"ב, 12$.
גופיה, היינס, 50 ש"ח.
סנדלים משנה שעברה, 120 ש"ח.
תיק מגולף, 50 ש"ח.

שבוע טוב לכולם!

2 תגובות:

PASSIONISTA אמר/ה...

גם אני הייתי באירוע של מנגו. קניתי 2 שמלות, חולצה וג'קט. חבל שלא יצא לי לראות אותך. אולי באירוע הבא... תתחדשי על הקניות. לדעתי אין דבר יותר מעצבן ממוכרת שדוחפת דברים בכח.

קרן אמר/ה...

תמר, הגענו מוקדם יחסית, ב18:20 בערך, כדי להימנע מהבלאגן ולמדוד בכיף. הספק יפה, אני לא מצאתי המון דברים שהתאימו לי, אבל החולצה שהתחדשתי בה היתה די והותר.
באירוע הבא...

מעצבן, במיוחד כשדקה לפני היא ראתה אותו יוצא מהתא הלבשה לא מרוצה מערימה של בגדים.