10.5.2012

חזרה בזמן

בסופ"ש האחרון, עוד בטרם הסטרפטוקוק ביצע השתלטות עויינת על השקדים שלי, נסעתי לסופ"ש אצל ההורים. הפעם הביקור היה קצת שונה, נסעתי לבד. הנסיבות והתחייבויות קודמות גרמו לכך שלסופ"ש אחד התפצלנו, הוא לנהריה ואני לרחובות. היה בזה משהו קצת שונה, לבקר את ההורים לבד לשישי-שבת. כבר המון זמן שלא יצא לי לעשות את זה ולמרות שעומר מסתדר נהדר עם המשפחה שלי וכולם מתנהגים בדיוק אותו הדבר כשהוא בסביבה, הביקור הזה הרגיש קצת אחרת.
אני מניחה שאחת הסיבות לכך שהרגשתי שחזרתי לימי האוניברסיטה היא שאף אחת מהחברות שלי לא גרות יותר ברחובות(עכשיו אחרי שגם אחרונת השורדות עזבה), כך שאת שישי בערב ביליתי בבית. בלי בירה אחת בקפה הרצל הרחובותי. את הסופ"ש הקרוב נעביר בתל אביב. מתחשק לי לצאת מהבית אחרי כמעט שבוע של מחלה מתחת לשמיכות והמון תה ירוק.
מה לבשתי?
חצאית מאסוס, כ75 ש"ח.
חולצה מגולף לפני כמה עונות, 50 ש"ח.
נעליים של אירוסולס, 50$ בארה"ב.
משקפי שמש של CK תמורת 20$ בסנצ'ורי 21.
תודה לאמא שלי שבהתחלה מאוד לא רצתה לצלם ואחרי הקנטות מהסביבה(אבא שלי ואני) נכנעה ואפילו נהנתה קצת.

3 תגובות:

גילי אמר/ה...

החצאית! מאסוס! כל הכבוד לך שהספקת, כשאני חיפשתי היא כבר אזלה...
שבת שלום!

marjorie morningstar אמר/ה...

איך אני מזדהה עם התחושה. בכל פעם שאני אצל ההורים בסופ"ש בלי חבר שלי, אני מרגישה שוב תיכוניסטית. וגם לי כבר לא נשארו כמעט חברות בבית :(

קרן אמר/ה...

גילי, האמת שהמלצתי אחרי שהזמנתי.
דווקא אז היה לא מעט במלאי. כל קוראות הבלוג כנראה ביצעו את זממן במלאי :)

מרג'ורי, הגוזלים עוזבים את הקן שלא נמצא בתל אביב...