14.11.2012

על הא, דא ושבוע האופנה

בשני האחרון ביקרתי בשבוע האופנה בתל אביב. החלטתי לקחת יום חופש מהעבודה כדי להנות מהיום בכיף וללא לחץ. עשיתי תוכניות להמשך היום אבל איפשהו בדרך משהו השתבש. התעוררתי בבוקר אחרי שינה לא רעה והתחלתי להתארגן. התארגנות של יום חופש, באיזי. כשכל הארגונים הסתיימו, גיליתי שאני לא באמת יכולה לצאת. חיפשתי את המפתחות בכל הבית(למרות שזכרתי בדיוק היכן הנחתי אותן ביום הקודם) ולא מצאתי. צלצלתי לעומר. מסתבר שבריחוף הבוקר שלו הוא לקח את שני הסטים ונעל את הבית, ואני בפנים. לתצוגה של 10 אני כבר לא אגיע, חשבתי לעצמי, ופתחתי את האייפד לשיטוט בוקר באתרים עד שעומר יגיע לשחרר אותי.
לאחר השחרור המיוחל, הגעתי מעט מוקדם לתצוגה הבאה, זו שאמורה להתחיל ב12(וכמובן שהתחילה בחצי שעה איחור), התצוגה של אניה פליט. הייתי מספרת לכם בשמחה קצת פרטים על הקולקציה, מה ההשראות של המעצבת וממה היא עשויה, אבל לא נתנו לי(או לאף אחת אחרת) שום פירוט או בריף, כנראה עוד סממן לבלאגן ששרר שם. אז אסכם זאת בכך, הקולקציה כללה דגמים לבישים וקלאסיים מאוד ודגמים שאני מאוד מקווה שהופיעו כחלק מאסטרווגנזה של תצוגת אופנה. גם בתצוגה הזו, בדיוק כמו התלונות על מוסקינו, הדוגמניות הלכו בקצב לא אחיד וחלקן נראו בפרופיל כמו עמוד שנתקע באלכסון אחרי הסופה של הסופ"ש. צילמתי וידאו של סיום התצוגה, אפשר לראות בו את רוב הדגמים חולפים:

מה לבשתי?
חולצת ג'ינס מכופתרת מיוניקלו בניו יורק, כ70 ש"ח.
חצאית מH&M מהסייל לפני כמה שנים, 59 ש"ח.
גרביונים מC&A בברלין, כ15 ש"ח.
נעליים מברשקה מסוף החורף שעבר, 300 ש"ח.
מטפחת על התיק משוק באמסטרדם, 5 ש"ח.
תיק של מארק ביי מארק ג'ייקובס דרך שופבופ.

7 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

מבינה מה את אומרת על ההליכה - חלק מהדוגמניות נראות כאילו הן סתם הולכות ברחוב, לא על מסלול. גם מחיאות הכפיים נראות לי תמוהות ומאוד לא קשורות לאווירת ההיי-פאשן שניסו לשדר שם (באופן פרובינציאלי מעט..)

מה שכן, אהבתי את חולצת הג'ינס שלך :-) ממש בא לי לקנות אחת גם.

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

לא ארחיב על שבוע האופנה ולא על התצוגה של אניה,
אבל שמחה שהצלחת לצאת מהבית ולהנות ביום החופי שלך :)

והיי! התיק שלך מגניב!

Mirelle אמר/ה...

החולצה מושלמת עלייך ואני זוכרת שחיפשת חולצת ג'ינס שתשב טוב אז בכלל הצליח לך :)
איך פיספסתי אותך בין התצוגות? באסה, לא ראיתי אותך הרבה זמן.

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, עוד בתצוגת האופנה הראשונה שיצא לי לראות נראה לי מאוד תמוה עניין מחיאות הכפיים, במהלך כל התצוגה ולא רק בסופה.
תודה! היא מאוד מוצלחת והיתה קשה להשגה. עכשיו מתחשק לי גם אחת בהירה.

שני, היית ופספסתי אותך?

מיראל, תודה! כמובן שגם בחולצה הזו יש סיכת ביטחון באזור החזה, אבל לא צריך להיות גרידיים :)
הלכתי רק לשתיים של הבוקר ולהמשך היום היו לי תוכניות אחרות. באמת המון זמן לא נפגשנו, מקווה שיצא בקרוב!

oshrat אמר/ה...

איזה יופי של לוק!

במיוחד חולצת הג'ינס, קניתי חולצה כזאת מאוד מאוד דומה לשלך מאמריקן איגל, אבל המחיר לצערי לא דומה כלל...

קרן אמר/ה...

אושרת, תודה רבה!
לפחות זו חולצה מאוד שימושית, אז את יכולה לנצל אותה יותר ולקבל סוג של תמורה לאגרה...

אנונימי אמר/ה...

You ought to be a pаrt of a cοntest
for one of thе fіnеst ѕites on the internet.

I mοst сertaіnly will гесοmmend this sіte!
Here is my web-site ; skin care