7.11.2012

Funny Face

בשישי האחרון הלכנו לפרגן לבחור מצחיק מאוד שבמקרה הוא גם בן הדוד של החברה הכי טובה. פרי עבדה כמו אמרגנית מתורגלת ומילאה שתי שורות מתוך 11 השורות באולם בבית ציוני אמריקה. ההופעה של גיורא זינגר טובה ומשעשעת ביותר. לא הפסקנו לצחוק במשך שעה וחצי ויצאנו עם לחיים כואבות. בהופעה הוא לא חוסך מההורים הרוסים שתקעו אותו עם השם גיורא, צוחק על תל אביב, על אוכל רוסי, על דייטים ועוד. ממליצה לכם לצפות בשני קטעים מתוך מערכונים שנתן בביפ, וכמובן, להתעדכן בעמוד הפייסבוק על מועד ההופעה הבאה. הכרטיסים במכירה המוקדמת לא יקרים יחסית, 50 ש"ח ומובטח לכם ערב מצחיק.
משם המשכנו לדרינק לילי בפיקוק ברחוב מרמורק. נדמה שהמקום הזה מלא יותר באמצע שבוע מאשר בסופ"ש, אבל הוא קרוב לחניון הבימה שתמיד מכיל חניות פנויות ולרוב נעים שם יחסית ויש מקום לקבוצות גדולות. אחרי התהלכות קצרה בשדרה וקצת צילומים לבלוג התקפלנו הביתה.
מה לבשתי?
שמלה מH&M מתנת יומולדת מחברים.
חגורה מאסוס, כ20 ש"ח.
נעליים של אירוסולס, כ200 ש"ח מהאתר.
טבעות אטסי, קרן וולף וטבעות אירוסין ונישואין.
שרשרת מרביד ושעון של DKNY.

2 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

ממש אהבתי את הנעלים! ואני שונאת שטוחות ידועה.
לגבי הפיקוק אני חייבת לזרוק את שני הסנט שלי - המקום לא מרגיש לך קצת ברנז'אי ו\או סליזי מדי? אני אף פעם לא מרגישה שם בנוח.

קרן אמר/ה...

תודה! אני ממש מאוהבת בהן ומתחרטת שלא הזמנתי בעוד צבע, הן כבר נעלמו מאז מהאתר. יש להן יכולת להמיס כל לב :)

בשבילנו זה בעיקר מקום אחרי העבודה או דיפולט בין מיקום הדירות של כל החברים, אבל אני יכולה להבין את התחושה שלך.