16.8.2009

ניאון

אתמול סופסוף הגיע התאריך לבדיקת הMRI שלי.
קצת מלחיצה הבדיקה הזו. למזלי לא הייתי צריכה להכניס את הראש פנימה, כי אם כן, כנראה שהיה צריך לסמם אותי ואני לא אחת שסובלת מקלסטרופוביה.
אז שכבתי לי 20 דקות בלי לזוז (מאוד קשה לילדת רטלין שכמוני) עם אוזניות של מנחית מטוסים ושמעתי פיצוצים וצפצופים סביבי.
ועכשיו מחכים לתוצאה. יש לי CD עם סרטון מאוד יפה של הברך שלי מכל מיני זוויות, אבל לי לצערי זה לא אומר כלום.

וחזרה לבריחה מהמציאות, הבגדים.
האמת שטרנד הניאון די חלף על פני. נראה לי יותר מדי קורבן אופנה כל הסיפור הזה. זה לא שה80' היו שנים עם המון סגנון, אז למה לגנוב משם טרנדים?
אבל חבר שלי לקח 2 חולצות בקסטרו עודפים והיה צריך לקחת חולצה שלישית, אז קניתי את הגופיה הזו. 33 שקלים זה בסדר לשלם על פריט שאולי לא ישרוד לעתיד מבחינה אופנתית.
אחרי שמדדתי אותה בבית עם כמה דברים דווקא החלטתי שאני אוהבת אותה.
אל התמונות האלה הצטרפה פינצ'י. היא איתי מגיל 9 בערך והיא הכלבה הכי נאמנה וטובה שיש. בימים שאני מרגישה ממש רע ושוכבת במיטה, היא באה ומציצה אצלי בחדר כל כמה דקות ובודקת שאני בסדר. לפעמים גם באה ומנסה להגניב ליטוף מתחת ליד שלי.
צירפתי לחולצה חצאית מיני שחורה-כחולה, גם היא מקסטרו עודפים אבל מלפני שנתיים, 50 ש"ח.
שרשרת חוליות מTop10 שאמא שלי קנתה תמורת 10 ש"ח. הסנדלים מהפוסט הקודם.

חשבתי לשים תמונה של הברך. למקרה שיש פה איזה קורא/ת רדיולוג, אבל ויתרתי. זה מדכא.

7 תגובות:

michalooshka אמר/ה...

משהו מוזר, הגופיה ממש כיפית עייך. ואני ניסיתי לקנות אותה כלכך הרבה פעמים ומשהו לא עבד

שבוע טוב:)

אוסף פרטי אמר/ה...

עשיתי פעם את הבדיקה הזאת, מלחיצה ומוזרה במיוחד!!! מקווה שהתוצאות יהיו טובות, מה שזה לא אומר... :)
גופיה מאוד מתוקה, תתחדשי!

Victoria ASODOT אמר/ה...

הגופיה חזקה ביותר ובהחלט שווה את ה30 וכמה שקלים ששמת עליה (ולחבריקו שלך יצא טוב ששמת יד במאמץ המלחמתי, למצוא 3 פריטים שלמים שאתה ממש אוהב זה בדר"כ משימה לא אפשרית). בקיצור: 8-) I LIKE.

האם אר איי תמיד נשמע לי כמו חוויה רפואית מלחיצה ביותר, אבל זה מאחורייך, אז congrats! מתי תשובות?

קרן אמר/ה...

מיכלוש - גם אני כבר ראיתי אותה בעבר ולא טרחתי למדוד כי היא נראתה לי מוזרה. וגם הפעם לא מדדתי אלא לקחתי ככה ואמרתי "מקסימום, פיג'מה לבית". שבוע טוב גם לך מתוקה!

שלי - בהחלט מוזר כל הצפצופים המוזרים האלה. זה מרגיש כאילו חייזרים חטפו אותך. תוצאות טובות זה שימצאו משהו, כי זו הבדיקה האחרונה...

ויקטוריה - באמת קשה למצוא 3 פריטים שם. דורש המון סבלנות. אבל דווקא לגברים היה הרבה מה למצוא.
התוצאות של הMRI יהיו רק בעוד שבוע בערך ובהחלט כיף להיות אחרי זה, במיוחד אחרי שחיכיתי לזה חודש וחצי.

ביני אמר/ה...

אני מקווה שתרגישי טוב ביומולדת מספיק בשביל לצאת ושיהיה לך יום חיובי.
המתנות בטוח יעודדו אותך...(במיוחד שלי ושל גל P:)
ואם תהיי שוב בהרצליה ביום ראשון נלך לשופינג וזה בטוח יעשה את היום כיפי:)

Galit - Lynn Stiklaro אמר/ה...

הגופיה באמת יושבת עליך מצויין, ושילוב טוב עם החצאית.

אהבתי את הבלוג (רק עכשיו גיליתי אותי :) )

קרן אמר/ה...

ביני - אני מקווה שביום ראשון יהיה נס ולכבוד היומולדת הברכיים יתפקדו, ויצא לי להיות בהרצליה בנסיבות קצת יותר משמחות.
ומתנות זה תמיד כיף, במיוחד ממי שיודע לבחור אותן :)

גלית - תודה על המחמאות.
אני שמחה שגילית, מוזמנת להמשיך לבקר.