18.8.2009

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?

במקרה שלי, לא יותר מדי כרגע. מתיישבת לעבוד. אבל את זה אפשר לעשות גם בפיג'מה.
אבל התחשק לי להתלבש קצת שלשום כי באו לבקר אותי. וגם כי גיליתי שבאופן מאוד מפתיע, ללכת עם עקב (קטן) יותר נוח לי משטוח.
את החולצה הזו קניתי בחנות מחסן כזו שנסעתי כדי לקנות בה גופיות סבא טובות ב10 ש"ח (בהמלצת חברה שלי). אהבתי מאוד את הצבע שלה והגזרה המעניינת.הוולנים תפורים מאוד יפה. היא עלתה 30 ש"ח ולא נראת ככה.
צירפתי אליה את החצאית עם הפפיון בצבע שאמא שלי לקחה. 100 ש"ח בערך.
שרשרת שקיבלתי מתנה מהחבר ואת הסנדלים הנוחים מאוד מסטיב מאדן.
הצמיד ממנגו והוא היחידי מסוגו שקיים אצלי. למה? כי יש לי כף יד מאוד גדולה יחסית לשאר העולם (כנראה) ולכן כל הצמידים שמגיעים בגודל קבוע ודורשים דחיקה לתוך הזרוע, פשוט לא עוברים את כף היד שלי.
הצמיד הזה מתרחב כי יש גומי בין החוליות ולכן הייתי חייבת לקנות אותו. למרות מחירו הדי שערורייתי. 50 ש"ח במנגו עודפים. כשאני אחלים אני אלך לטייל קצת ואחפש עוד כאלה.
ללבוש באמת יש השפעה על ההרגשה. ברגע שמתלבשים מרגישים יותר חיוניות וההרגשה הנפשית משפיעה קצת על הפיזית. טוב, זה מחזיק אולי לכמה דקות. אבל בימינו גם זה משהו.

4 תגובות:

Victoria ASODOT אמר/ה...

עדין ומתוקתק להפליא.
אהבתי את הצבעים הסתוויים על העור השזוף שלך (ובחיים לא הייתי מנחשת שהחולצה עלתה רק שלושים אה-אה! ^&$%#).
מצד אחד, זה נראה מלא שיק ואלגנטיות ומצד שני, נראה לא מתאמץ ונינוח תוך כדי. זה איזון שלא פשוט להגיע אליו. :-) אז סחתיק! שיחקת אותה!

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות! אני ממש מסמיקה פה...
ודרך אגב, לא ממש השתזפתי השנה. זה שאריות מתאילנד משנה שעברה. זה הבהיר שלי :)

Unknown אמר/ה...

אהבתי מאוד את האאוטפיט! הצמיד מקסים
(:

sefi אמר/ה...

תכלת ואפור מהממים ביחד. גם אני עובדת בבית, אבל ממש משתדלת לצאת לעיתים, כדי שתהיה לי הזדמנות להתלבש.