28.8.2009

מה שמכפלת יכולה לעשות

את החצאית הזו אמא שלי קנתה לפני כמה שנים בחנות ברחובות תמורת סכום נמוך(אם אני זוכרת נכון). היא היתה ארוכה יותר, מגיעה עד קו הברך ובעלת מראה דתי למדי. לאחרונה אמא שלי שלחה הרבה בגדים שלה לייצור מחדש אצל סבתא שלי ובינהם גם החצאית הזו שעברה מכפלת באורך חדש ומחודש.
חיפשתי עם מה ללבוש את הגופיה השחורה הזו שקניתי בהיינס ופתאום קפצה לי החצאית הזו. הוספתי חגורת עור פשוטה שקניתי בקסטרו עודפים ב20 ש"ח ושרשרת חרוזים מעץ שדודה שלי עשתה. אני אוהבת את הלוק שהתקבל. יש בו משהו מאוד נינוח ולא מתאמץ.
את השרשרת קשרתי בסופה פשוט כי היא מאוד ארוכה ולא התחשק לי לכרוך אותה סביב הצוואר פעמיים. זה פתרון של אמא שלי.
התמונות יצאו קצת מוזרות כי אמא שלי צילמה אותי בחוסר סבלנות אחרי שהיא חזרה מעוד ג'וגינג מוצלח עם השאפל הכחול שלי (רציתי דווקא את הסגול, אבל לא היה במלאי ולא הצלחתי לחכות עם זה...). אם אני לא יכולה לעשות כושר, אז לפחות שמישהו אחר יוציא לסיבוב את הiPod שלי
שבוע טוב לכולם.

אין תגובות: