30.8.2009

DIY לבית

יש 3 פריטים שנמצאים כמעט בכל בית בישראל.כל בית שמישהו מדייריו ביקר באיקאה:
  • פלייסמנט "קש" קלוע.
  • ספק פמוט לנר ספק מאפרה מזכוכית כחולה/שקופה/ירוקה/סגולה.
  • עציצי חרס חלקים קטנים בשלל צבעים.
גם אנחנו קנינו את העציצים האלה. הם מכניסים זריקה של צבע לבית. בהתחלה שמנו בהם קקטוסים קטנים וחמודים, אחד מהם אפילו נראה כמו גרסא מוקטנת של קיקשתא.
כשנסענו לתאילנד שנה שעברה, פרי השגיחה על הבית במסירות. קפצה לבדוק שהכל בסדר, לקחה את הדואר וגם דאגה לקקטוסים. היא דאגה להם קצת יותר מדי, כי הם פשוט היו שתויים כשאנחנו חזרנו ולאט לאט הרקיבו (חשוב לציין לכבודה של פרי שמצבם לא היה להיט מראש).

ניסיתי להחליף אותם וגם אלה לא שרדו.
זה השלב שהבנתי שאני והקקטוסים לא בנויים לקשר הזה.
אגב, אני לא לגמרי לא יוצלחה בגידול עציצים. יש לי במטבח עציץ אחד ששורד כבר שנה, והוא מהמפונקים האלה שצריך להשקות בהשרייה. כבוד!
אז החלטתי להכין לבד פרחים. ניצלתי את אובססיית האיסוף שלי, שכוללת אגירת שקיות מחנויות, ניירות אורז, סרטי קשירה, רפיות ועוד. הכנתי פרחים מניירות האורז, חיברתי אליהם קיסם שליפפתי עליו גם ניירות אורז והנה יש לי פרח.
כמו שאפשר לראות, במקרה הזה מדובר בניירות אורז שהגיעו מאריזה של מקס ברנר...
לאחרונה קצת נמאס לי מהם, אז החלטתי לקחת את הפרח שהכנתי מפימו ולחליף אותו עם אחד הפרחים מנייר אורז.
כל עציץ כזה עלה 6 ש"ח. לפרח מפימו השתמשתי בחצי חבילה, 4 ש"ח.
תמורת 10 ש"ח אפשר ליצור פריט נחמד וצבעוני לבית.
אצלי הם מרעננים את הספרייה בסלון.

אין תגובות: