11.7.2009

משחקים בפימו

משום מה נחתה עליי המוזה בשבוע שעבר וזה לא להאמין למה זה קרה.
נכנסתי לקרביץ כי הייתי צריכה לקנות כרטיס ברכה. לא היה עליי כסף מזומן אז חיפשתי מה עוד אני יכולה לקנות כדי להגיע למינימום הנדרש. הסתובבתי בחנות ונתקלתי במדף מלא באריזות פימו, הצבעים מאוד משכו אותי (יופי, ילדת רטלין) ואריזת פימו נכנסה לי בדיוק למשבצת הדרושה להשלמת החשבון.
מאוד מופרך, אבל בגלל דרישות מינימום בויזה, יש לי היום פריטים חדשים מפימו.
אז הכנתי שרשרת

מורכבת מחרוזי שבלול וחרוזים עגולים.

אחרי החרוזים האלה נשאר לי עוד הרבה פימו אז החלטתי להכין פרח.
בהתחלה חשבתי להפוך את זה לסיכת דש, אבל את הבנתי שהעניין הזה כבד מדי וזה לא יעבוד.
בכל זאת, הפרח יצא ממש יפה, אז חבל לי לא להשתמש בו. החלטתי להפוך אותו לפרח נוי, ולהכין לו עוד שני חברים.
התוצאה הסופית תגיע בקרוב. בינתיים הנה רק הפרח

4 תגובות:

Dana (MODAna) אמר/ה...

פימו!!! איזה נוסטלגיה

tamar's sweet closet אמר/ה...

תמיד אפשר להכין מובייל או משהו בסגנון, אהבתי את הצבע..

קרן אמר/ה...

כן, בהחלט נוסטלגיה. פעם אחרונה שהתעסקתי עם פימו וחרוזים היתה לפני 8 שנים בערך...
מובייל זה רעיון לא רע בכלל

Koral אמר/ה...

וואי הכל ממש יפה.
את מוכשרת!

בחיי שהייתי רוכשת.