29.7.2009

אם ואם ואם

אם הייתי מרגישה טוב ואם היה לי קצת יותר קל לעמוד על הרגליים ואם הייתי יוצאת היום מהבית אז הייתי מתלבשת ככה:

את השמלה הזו קניתי עכשיו בסייל של זארה. היא עלתה 70 ש"ח בלבד ואני מאוד מרוצה מהקניה.

החגורה, כמה מפתיע, של אמא שלי.
כפכפי אצבע מקסטרו עודפים.
יש הרבה מאוד בד בשמלה הזו. היא עשויה מבד כותנה טישו נעים ודק. הצבע שלה משך אותי אליה ואחר כך המחיר הנוח גרם לי להמשיך איתה לתא ההלבשה.
אני חושבת שהחגורה הכרחית כאן כדי לשבור את כל הירקרק הצהוב הזה במשהו וגם כדי לתת קצת גזרה יותר מחמיאה.

ביצעתי עוד כמה רכישות לא רעות בכלל, הן יופיעו בהמשך, מבטיחה.
יום טוב ופורה!

5 תגובות:

tamar's sweet closet אמר/ה...

חתיכת מציאה! תרגישי יותר טוב..

Tal אמר/ה...

צבע מדהים!!
מקווה שהוא גרם לך להרגיש טיפה יותר טוב!

קרן אמר/ה...

תודה ותודה.
קניות מוצלחות תמיד עושות להרגיש טיפה יותר טוב...

אוסף פרטי אמר/ה...

Retail therapy זה משפר המצב רוח מספר אחת!! :)
במיוחד כשהוא מגיע בסיילים וגם לא מכאיב לכיס יותר מדי.
הצבע מקסים וקיצי, תתחדשי! מקווה שאת מרגישה יותר טוב :]

קרן אמר/ה...

לצערי פיזית זה לא עובד. אני אמנם קצת שוכחת את הכאב בהתחלה, אבל הוא חוזר.
לא נורא, זו קניה שאני אהנה ממנה גם בעתיד.