8.7.2009

התמודדות עם אילוצים

מאז שהתחיל הקיץ יצא שלבשתי בעיקר שמלות. זה התחיל בכלל בגלל הפיזיותרפיה.
אני עושה פיזיותרפיה לברכיים פעמיים בשבוע לפני העבודה, מה שדורש שהברכיים שלי יהיו חשופות, כי מחשמלים אותן (נשמע נורא, אבל בעיקר מדגדג וגורם לי לצחוק כמו משוגעת). מאחר ולא רציתי לבבזבז זמן יקר בהחלפת בגדים בין הפיזיותרפיה לעבודה, התחלתי להגיע לשם עם שמלות והכל יותר פשוט ומהיר.
משם זה כבר הפך להרגל של נוחות ויצא שלא לבשתי ג'ינס כבר כמה שבועות. בחום הקיץ בתל אביב זה כבר הפך לבאמת בלתי אפשרי. רק לחשוב על לשים ג'ינס עכשיו עושה לי רע.

אז כמו שניתן להבין, יש מלאי שמלות לעבוד איתו, אבל התחשק לי חצאית.

החמודה הזו נרכשה שבוע שעבר בסייל בזארה, תמורת 129 ש"ח. רכישה לא רעה מבחינתי. פריט בייסיק רב עונתי במחיר סביר. בדיוק מה שאני אוהבת :)
אל החצאית צירפתי גופיית סבא באפור עכבר וחגורה כחולה (שהתאימה מאוד ללק הכחול שעדיין לא טרחתי להסיר).
עם הנעליים החדשות מניין ווסט.
שרשרת אהובה שקיבלתי מהחבר לפני שנה+ (הוא בחר אותה לגמרי לבד!)
תמונה פסטורלית בת"א...
נעליים, ניין ווסט, 280 ש"ח.
חצאית, זארה, 129 ש"ח.
חגורה, גולף, חינם כי קניתי מעל סכום מסויים.
גופיה,דוכנים באוניברסיטה, 10-20 ש"ח.
שרשרת, בילי תכשיטים (מחנות המפעל במגדלי זיו), מחיר לא ידוע.
קשת פנינים, חנות כלשהי בנהריה, 5 ש"ח.
משקפי שמש איב סאן לורן, אירוקה, 200 ש"ח בסייל של החורף.

4 תגובות:

O-Ren אמר/ה...

חצאית מקסימה :]

קרן אמר/ה...

תודה :)

Standing Ovation אמר/ה...

הסנדלים ממש יפים, במיוחד עם הלק הכחול :)

קרן אמר/ה...

תודה, גם אני חושבת ככה.
הלק נותן להם קצת אדג'...