7.7.2009

כוכב נולד, הזוועה מכה שנית

נכון, זה לא בדיוק Fashionably correct להודות שאני צופה בכוכב נולד, אבל אני כן. אני אוהבת מוזיקה ישראלית מאוד, וכיף לי לשמוע פירושים חדשים לשירים. התוכנית היא בעיקר ברקע לפעילויות אחרות (אתמול הכנתי חרוזים מפימו...) ומדי פעם אני זורקת מבט גם מעבר להקשבה. ברגע שהסולואים נגמרים, אני כבר עוברת הלאה.

יסלחו לי כל אוהבי ליאת אשורי, אבל אני לא מבינה על מה כל הרעש. הבחורה הזו עושה עוול לאנשים צעירים כבר קיץ שני ברציפות. היא מצליחה לעוות פרופורציות, להלביש בצורה בנאלית, לשעמם, לנסות להיות מיוחדג' בכח. לדעתי לא עובד לה.
מילא שנה שעברה, תגידו שזה קרה כי היא נאלצה לעבוד עם חברת הלבשה אחת (רנואר אם אני לא טועה). אבל השנה?
לפי האתר של כוכב נולד (ממנו לקוחות כל התמונות), שפכו שם שקים של כסף על ההלבשה של המתמודדים והתוצאה? לא להיט בכלל.

קחו את אושרי אלמריש לדוגמא:
הג'קט הכעור הזה של דיזל, עולה פאקינג 1200 ש"ח. היה יותר קל לשים חולצה לבנה, מעליה ווסט שחור ולומר לילד לכרוך על עצמו תפילין. התוצאה המפוקפקת היתה זהה למקור ובפחות כסף. יש לציין שהתמונה הזו עוד מחמיאה לג'קט הזה, בלייב הוא נראה הרבה יותר גרוע.

מיי פיינגולד המדהימה:
נכון, הבחורה לא רזה וגבעולית, אבל כן יש לה פרופורציות יפות שאפשר לעבוד איתן. התלבושת הזו פשוט חירבה לה את כל הצורה. בחורה עם חזה כמו שלה פשוט לא יכולה ללבוש כזה ז'קט. מניסיון. הז'קט לא מחמיא לה ומקצר אותה. בתמונה לא רואים, אבל גם החלק התחתון לא היה משהו בכלל. דחפו את המכנסיים שלא היו בדיוק סקיני לתוך מגפונים (יולי בישראל!!) מה שעוד יותר קיצר אותה. חבל חבל חבל, הבחורה הזו מאוד מיוחדת במראה שלה ואפשר לעשות איתה המון.

היו עוד המון זוועות גם בתוכניות השבוע(התמונות כאן הן משבוע שעבר, השבוע הראשון לתוכנית). היו גם הצלחות.
כמו רוני דלאמי בשמלה יפה של תום סלמה.
ופאולה ולשטיין בשמלה של יוסף
העניין הוא ששתי השמלות האלה מאוד יקרות. השמלה של יוסף עולה 890 ש"ח והשמלה של תום סלמה 1400 ש"ח(!!!). אני חושבת שזו לא חוכמה להצליח להלביש בכזה תקציב. ברור שאם תשקיעי 800+ רק על שמלה, תמצאי משהו יפה, ולא משנה מה המידות שלך.
הגדולה היא להצליח להלביש יפה מחמיא ומיוחד בסכומים צנועים יותר. משהו בסגנון 600 ש"ח לכל האאוטפיט. לדעתי מחיר הבגדים משמעותי עוד יותר במקרה של התוכנית הזו. קהל היעד העיקרי של התוכנית הוא בני נוער, או יותר נכון בנות נוער. במקום לגרום לבגדים של המתמודדים להיות מושגים ונגישים אליהם, מציגים להם פה ביגוד שמעט מאוד בני נוער בארץ יוכלו להרשות לעצמם (לא רק לבני נוער, גם בשכבת המבוגרים העובדים...). דבר זה מאוד צורם השנה (לא, לא מיתון...) לאחר שהחליטו גם להציג לנו באתר את הבגדים שהם לובשים ותגי מחירם תחת הכותרת "גם אתם יכולים להראות כמוהם". כן, תן לי רק למכור את הכליה שלי למרבה במחיר ואני רצה לחנויות עם רשימה.

לסיכום, כוכב נולד סטיילינג נפילה בכל מובן שרק תסתכלו. החידוש, המחיר, המסר וגם במה שהכי חשוב, במראה הסופי.

10 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

גם לי יצא לראות אתמול ואני מסכימה עם מה שכתבת לגבי הסטיילינג, אבל אני חושבת שעל פאולה הם עשו עבודה מעולה (גם באיפור) ממש מייקאובר...

וחוצמזה, הביצועים היו חלשים לגמרי, במיוחד של ההוא שאני לא זוכרת את שמו שהרס את אחד השירים הכי יפים שיש - עטור מצחך.

קרן אמר/ה...

אני גם חושבת שהעבודה על פאולה היתה הצלחה, פשוט לדעתי הם היו צריכים לעשות את זה בפחות כסף.

דבי אמר/ה...

גם לך הבלוג של קלבה עשה חשק לפימו :) ?

קרן אמר/ה...

האמת שאני לא עוקבת אחריה כל כך.
הפימו הגיע אחרי שהתאהבתי בשרשרת שעלתה יותר מדי. אז החלטתי לעשות לבד.

לובה אמר/ה...

פרשתי אתמול באמצע התוכנית- זה יותר מדי טראש אפילו בשבילי.

Dana (MODAna) אמר/ה...

בעיניי השמלה של תום סלמה לא משהו, אבל מה שעוד יותר הציק לי הייתה הזמרת שבתוך השמלה
מהשיער, לאיפור, לשירה המאולצת..קשה להאמין שבגיל 17 אפשר להעמיס כל כך הרבה צביעות

boiler אמר/ה...

הסטיילינג העונה זוועה!

בעונות הקודמות הוא יחסית היה סביר יותר כי גל אפל לקח שם חלק, מאז שהוא ואשורי כבר לא עושים את זה ביחד אשורי לא מצליחה כנראה לסחוב לבד.. הכל נראה מתאמץ מידי ודיי תלוש.


לא יודעים מה העינין של התקציב, גם ככה הכל בהשאלה? מה זה משנה? על מה הם מוצאים הון? על האיסטסטנים של אשורי?

הם מנסים ליצור אימיג' שאותו אפשרי ליצור גם בבגדים הרבה יותר זולים. אין רע בזה שהבגדים האלו עולים יקר.. אז אם הקהל יעד רוצה משהו הוא לא חייב לרוץ ולקנות ז'קט כעור של דיזל ב1200 שקל הוא יכול למצוא משהו אחר בסגנון.

קרן אמר/ה...

הבעיה היא לא בזה שהם אישית מבזבזים על הסמרטטת הזו המון כסף, אלא העובדה שהם מפרסמים באתר שלהם את מחירי הבגדים ואיפה ניתן להשיג אותם.
להבדיל מתוכניות אחרות (אמריקאיות), שבאתרים שלהן מוצג איך לקבל את אותו מראה בפחות כסף, כאן הם רק מדגישים את המותג שהשאיל להם את הבגד, ואת המחיר המופרז שלו. כביכול כדי שכל מי שמעוניין יוכל לגשת ולקנות לעצמו בדיוק את הפריט הזה.
אז לדעתי, כשקהל היעד הוא כזה צעיר, היה צריך להציג את המראה הדומה שאפשר להשיג בפחות כסף.
אבל זה כבר באמת עניין של דעה ונכנס למשהו עמוק יותר, כמו תפקיד הטלויזיה ...

boiler אמר/ה...

אנחנו יכולים להבטיח לך שהם לא עושים את זה כי זה ידרוש מהם הרבה יותר עבודה, לשבת ולבנות לוק דומה ממתוגים זולים זה לא קל ולוקח הרבה זמן..

באתר הם נותנים את ה"חשיפה" הזאת של המותגים כי זה משתיק את המשרדי יח"צ שכאילו הבגדים מתפרסמים בעוד פלטפורמה ויוצא להם משהו מזה שהם מאשרים את ההוצאה של הבגדים לתוכנית בכמויות סיטונאיות..

את צודקת שאת אומרת כשזה הקהל יעד אז צריך לתת להם אופציה כלשהי במיוחד שהם כבר "הרימו את הכפפה" ומציגים את הבגדים באתר..

בכל מקרה הסטיילינג נשאר זוועה ועל זה התכסנו פה לדבר:)

boiler אמר/ה...

אנחנו יכולים להבטיח לך שהם לא עושים את זה כי זה ידרוש מהם הרבה יותר עבודה, לשבת ולבנות לוק דומה ממתוגים זולים זה לא קל ולוקח הרבה זמן..

באתר הם נותנים את ה"חשיפה" הזאת של המותגים כי זה משתיק את המשרדי יח"צ שכאילו הבגדים מתפרסמים בעוד פלטפורמה ויוצא להם משהו מזה שהם מאשרים את ההוצאה של הבגדים לתוכנית בכמויות סיטונאיות..

את צודקת שאת אומרת כשזה הקהל יעד אז צריך לתת להם אופציה כלשהי במיוחד שהם כבר "הרימו את הכפפה" ומציגים את הבגדים באתר..

בכל מקרה הסטיילינג נשאר זוועה ועל זה התכסנו פה לדבר:)