11.7.2009

פינת הנעל

השבוע, סנדלים קלאסיות של סטיב מאדן.
מקווה שאת אלה הוא לא העתיק...
טוב, אז חוץ מהעובדה שהן מאוד יפות ועדינות הן גם נוחות מאוד. בעלות עקב קטנטן. הסוליה מאוד רכה, כך שגם לאחר עמידה ממושכת הן עושות את העבודה.

חיפשתי הרבה זמן סנדל בגוון כסוף. האמת שנטיתי יותר לכיוון הגלדיאטורים בחיפושים שלי, אבל אז נתקלתי באלו.
החלטתי לקחת אותן כי לדעתי הן מאוד קלאסיות וישמשו אותי לאורך שנים, גם כשטרנד הגלדיאטורים יחזור להופיע רק בקולוסיאום...

כאמור, הסנדלים מסטיב מאדן, קיימות גם בשחור. 240 ש"ח לאחר 50% הנחה.

7 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

הסנדלים האלה מקסימים! הם עדינים ולגמרי אפשר למשוך אותם לעונות הבאות.

boiler אמר/ה...

תתחדשי, חמודות לאללה..

קרן אמר/ה...

תודה תודה

saray אמר/ה...

סנדלים ממש מקסימות!

tamar's sweet closet אמר/ה...

קלאסיות ונראות סופר נוחות,
תתחדשי!

רחלי אמר/ה...

יש לי סנדלים כאלו בשחור - אבל של NEWS :-) הם ממש אחד לאחד מלבד צורת הרצועות הצדדיות השונה במקצת.
בכל מקרה הן ממש נוחות וגם אני מאוד אוהבת את הדוגמא שלהן.

קרן אמר/ה...

אני חורשת עליהן כי הן כל כך נוחות לי...