30.7.2009

הדוקטור האישי שלי

אני חייבת להודות במשהו.
סביר להניח שרוב העם לא יסכים איתי על זה, אבל זו התחושה שלי.
אני מעדיפה את הלחות של המרכז על היובש בדרום!
בשנתיים שגרתי בבאר שבע (לימודים בBGU שהומרו לחזרה למרכז) הרגשתי שאני פשוט מתעללת בעור הגוף שלי בפרט ובשאר הגוף בכלל. את הסניף החדש של נרות בשינקין פתחו בזכות הבחירה שלי במוסד האקדמי הדרומי. כמות הקרמים הכללית שבוזבזה על גופי בשנתיים האלה יכולה להספיק לרכך עור של פיל זקן.
העור שלי פשוט לא עמד בזה, וגם האף שנטה לדלוף מדם בימים יבשים אף יותר.
ולכן אני מעדיפה לחות. אני חושבת שלנרות בשינקין יש כבר מספיק סניפים :)

מי שהחזיק את העור שלי נקי מנזקי היובש והתזונה הלא מאוזנת (אני הייתי מהזן של פיצה גוטה, למבינים...) זה ד"ר קדיר. לא מדובר באיזה רופא עור שמבצע טיפולים, אלא בסדרת המוצרים שלו.
אני באמת לא יודעת איך הייתי שורדת את אבק הפודרה של ב"ש בלי סבון התה הירוק שלו.
הסבון הזה כל כך נעים, נותן תחושה של רעננות לעור אבל לא מייבש אותו כמו רוב הסבונים. גם המחיר שלו מאוד נוח. 70-90 ש"ח (תלוי איפה קונים) לבקבוק של 300 מ"ל עם משאבה. לי הוא מספיק לחצי שנה בערך, בשימוש של כ3 פעמים ביום. אני משתמשת בו כבר קרוב ל8 שנים. ניסיתי כבר ניוטרוג'ינה ואחרים מומלצים, אבל תמיד חזרתי אליו. גם בגלל המחיר וגם בגלל התמורה.

יצא לי לנסות במהלך השנים כמה מוצרים שונים שלו מסדרות שונות ומכולם הייתי מאוד מרוצה.
גם סדרת הסבו-רליף שלו מעולה, לסובלות מסיבוראה.
למי שלא מכירה (כיף לך :), יש דברים שעדיף לא להכיר) זוהי פטריה שמופיעה בעיקר במצח או בלחיים אבל יכולה להופיע גם בקרקפת. היא גורמת לעור להראות טיפה אדמומי וכאילו הוא מאוד יבש ומגרדת מאוד. היא מופיעה בדרך כלל בשינויי מזג אוויר או במצבי לחץ.
גם קרם הלחות מהסדרה הזו וגם סבון הפנים מאוד עזרו לי והעבירו את הכתמים ותחושת הגירוד.

לצערי אני לא יודעת לציין איפה ניתן להשיג את המוצרים שלו. אני קונה אותם אצל הקוסמטיקאית שלי, אבל הבנתי שאפשר להשיג את המוצרים שלו גם בבתי טבע ובתי מרקחת למיניהם.

נ.ב
רק לי המילה דוקטור נשמעת מאוד פולנית?
כשאני אומרת "דוקטור" אני ישר נזכרת בדמות האמא מ"אלכס חולה אהבה".

4 תגובות:

ביני אמר/ה...

נסיתי קרם לחות שלו, הוא מעולה!
וכ"כ נעים...
הקוסמטיקאית שלי מוכרת גם.
אולי אני אנסה לתקופה ארוכה, אולי זה יעזור לשדה התותים על הפרצוף שלי...:(
או שאני אבוא סופסוף לסופי!

קרן אמר/ה...

מאיזו סדרה ניסית? את התכלת של הסבו רליף או משהו אחר?

tamar's sweet closet אמר/ה...

אגב, כבר אין נרות בשינקין בב"ש יותר [לפי מה שראיתי לפחות..]. כנראה שבלעדיך הם לא מכרו טוב :)

קרן אמר/ה...

משעשע ומטריד בו זמנית :)