24.7.2009

ירוק זה מרגיע

בהמשך לפוסט ירוק אחר משבוע שעבר, אתמול התחשק לי להתלבש קצת יותר נורמלי. אפילו שלא בדיוק עזבתי את החומות שמקיפות את הבית.

את הטוניקה הזו קניתי לפני כמה שבועות בפול אנד בר ואני ממש מרוצה ממנה. היא לא היתה מציאה מבחינת המחיר, 79 ש"ח, אבל היא כל כך נוחה שמחה ומחמיאה ששכחתי ממנו לגמרי.
ההדפס שלה מאוד שמח. נקודות בכל מיני טקסטורות. והמפתח שלה מאוד מחמיא לגוף והופך אותה למעניינת.
הנה אני משתעשעת בצילום דרך המראה, אבל לא מצליחה להסיט את העיניים מהLCD של המצלמה. ממש Control freak. האמת שיותר מזה אני גם לא מסוגלת לעמוד. נו טוב, לפחות יש משהו משעשע בתמונה הזו, תראו איזו רמת ריכוז!

מאחורי ומלפני מככב הארון הגאוני של אמא שלי בהשראת סקס והעיר הגדולה. הוא Walking closet במעבר אל חדר האמבטיה. האמת שהייתי צריכה לצלם את פטנט התליה שלו. יש בו שתי קומות של תליה, כשאת הקומה השניה מושכים למטה עם מקל שמחובר ואז זה יורד קדימה לגובה נגיש כך שזה מקביל לרצפה.

הג'ינס בתמונות נקנה בתמנון לפני 5 שנים בערך תמורת 20 (!!!!) ש"ח בלבד. משמש אותי כל כך הרבה. הוא סטרצ'י, מחמיא ונוח. בהחלט נכנס לרשימת הקניות המוצלחות של העשור (אני חושבת שלכל בחורה יש מן אופוריית ניצחון בלתי מוסברת אחרי קניה כזו של פריט איכותי בסכום פעוט. פשוט לא בטוח את מי ניצחתי בדיוק. את "המערכת"? פרט שולי שלא יהרוס לי את אופוריית הניצחון! זו לא רק אני,נכון? (הסוגריים הארוכים בעולם שקיבלו הערת סוגריים משל עצמם(ואני יודעת שזה לא נכון תחבירית))).
סופ"ש נעים :)

אין תגובות: