27.7.2009

אפשר למצוא יתרונות לכל מצב

היום הלכתי לניורולוג.
החלטתי שנמאס לי להתלבש כל הזמן במכנס קצר כשאני יוצאת לבדיקות (כדי שהברכיים, האזור הנבדק, יהיו חשופות) אז רציתי לשים חצאית.
והנה, הגענו ליתרון.
אני אמנם אצל ההורים בלי כל הארון שלי, אבל הארון של אמא שלי פתוח כולו בפניי (אולי לא כולו, אבל חלקים משמעותיים).
אז השאלתי חצאית ירקרקה שאמא שלי קנתה בסופעונה בהוניגמן לפני שנה תמורת 100 ש"ח. צירפתי לגופיית סבא פשוטה ב10 ש"ח, שרשרת שאמא שלי קיבלה במתנה מחברה וסנדלים שטוחות לבנות.
מראה קייצי, ושוב ירוק (בחיי שאני לובשת גם בגדים בצבעים אחרים, יצאה פה טרילוגיה ירוקה).
החצאית מבד כותנה נושם ומאוד מתאים לחום יולי-אוגוסט. ההדפס מקרוב:
עם אורך השרשרת אפשר לשחק. אני מאוד אוהבת לצרף אותה לחולצות לבנות שונות. כשעוד גרתי בבית של ההורים הייתי משאילה אותה המון, מאוד מתאימה למלתחת הקיץ שלי.
את התמונות אמא שלי צילמה בחוסר סבלנות שמאפיין אותה מאוד ולכן הן לא מחמיאות במיוחד, אבל זה מה שיש כרגע...
הצלם (שהוא במקרה לגמרי גם החבר) יגיע מחר בערב לביקור, אז אולי יהיו תמונות יותר טובות.

2 תגובות:

tamar's sweet closet אמר/ה...

איזה כיף לך שיש לך מה לקחת מהארון של אמא. בכלל, אני מקנאה בכל אלה שיש להן אמא מגניבה או סבתא [שזה בכלל שווה, כך מסתבר].
לפחות אני יכולה לסמוך על אחותי. אנחנו ממש לא באותה מידה אבל בנעליים כן. גם מגירת התכשיטים והאיפור שלה לא חסינים מחיטוט שלי :)

קרן אמר/ה...

זה מאוד נוח וזה הפך את המעבר אל מחוץ לבית של ההורים לעוד יותר קשה. נאלצתי לוותר על עוד ארון :)

האמת שהפריט הבא שיועבר אליי מסבתא היא שמלת שיפון בכחול רויאל (שתותאם למידותיי על ידי אותה סבתא). שווה+!

גם תכשיטים איפור ונעליים זה לא רע בכלל.
לי אין ממי להשאיל נעליים כי אני מידה 41. אף אחת מסביבי היא לא ביגפוט כמוני.