1.8.2009

אאוטפיט של שישי אחה"צ

עוד ניסיון להתקדם בפתרון הבעיה לא עלה יפה.
אתמול בצהריים ניסיתי לשחות.
לא רעיון טוב.
חזרתי הביתה עם ברכיים נפוחות וכואבות וחזרתי אחורה מבחינת הרגשה ויכולת תזוזה.
באסה.
(ולכן התמונות בישיבה)

שמתי לב שלהתלבש משפר פלאים את מצב הרוח. גם אם אין יעד מדוייק אליו את מכוונת לצאת עם התלבושת שהרכבת, יש לכך השפעה נעימה על מצב הרוח.
אז אתמול התלבשתי בתלבושת של שישי אחר הצהריים בת"א.
אם הייתי בת"א, אז כנראה שהייתי יוצאת להסתובב קצת בשעה 5. אני מאוד אוהבת לטייל בשעה כזו בת"א ביום שישי. יוצאת ת"א אחרת. שעת הבין לבין. אחרי שכל המבקרים לסידורים או טיולים קופצים לת"א ולפני שהבליינים מגיעים.
את החולצה הזכרתי בעבר, רכשתי אותה בJ תמורת קצת יותר מדי כסף, כנראה שהייתי מסוחררת, אבל אני שמחה שבכל זאת קניתי אותה. 150 ש"ח.
הכפכפים, חיקוי של בירקנשטוק מתאילנד, 18 ש"ח.
את השרשרת אני הכנתי אני מפימו. דווקא היתה תרפיה לא רעה להכין את החרוזים האלה.
מאוד רציתי שרשרת בצבע הזה, אבל מאחר והוא כל כך צועק, רציתי שצורת השרשרת תהיה סולידית יותר. לא הצלחתי למצוא משהו כרצוני, אז הכנתי בעצמי ואני מאוד מרוצה מהתוצאה. העלות הכוללת שלה היא 10 ש"ח בערך.

אין תגובות: