3.8.2009

כוס קפה בפטיו

כשההורים שלי תכננו את הבית שבו הם גרים, אמא שלי פינטזה על פטיו עם ספסל שבו היא תוכל לשבת ולשתות את הקפה של הבוקר בשקט. התמונות הפעם מצולמות בפטיו הזה.
את האריחים היפים האלה שיוצרים דוגמת "שטיח" ברצפה, ההורים שלי נסעו עד למפעל קטן בקריית ספר ובחרו אותם אחד אחד מבין המדפים העמוסים באריחים בדוגמאות רטרו שכאלה.
נחזור לבגדים...
אחרי שהות מאוד ממושכת בבית יצאנו בערב לבית קפה, ההורים, החבר ואני.
רציתי ללבוש משהו קליל ונוח ושמלת הטריקו השחורה הזו עונה בדיוק להגדרה.
קניתי אותה לגמרי במקרה לפני שנה במהלך הפסקת צהריים מהעבודה במחיר מצחיק של 40 ש"ח בלבד.
צירפתי כאן טופ שחור מתחת כי לשעות האור היא טיפה חשופה מדי בלעדיו.
את החגורה הזו אמא שלי סרגה לפני כמה שנים במטרה ללבוש עם איזו חצאית שלה. היא היתה זרוקה בארון הרבה מאוד זמן עד שאני גאלתי אותה מייסורי המחבוא בארון לפני שבועיים. זוהי חגורת קשירה. במקרה הזה בחרתי לקשור אותה בקשירת פרפר בגב.
את הסנדלים קניתי השנה בסייל בגולף. הם עלו 90 ש"ח לאחר ההנחה ובנוסף שילמתי עליהם עם תווים כך שהמחיר הסופי היה 75 ש"ח.
כמו שאומרים, השם שלי היה כתוב עליהם. זוג אחרון בחנות, בדיוק במידה שלי. הם כל כך עדינים ויפים. אני מאוהבת :)
ואסיים בהכרזה.
אני חייבת להסתפר!

8 תגובות:

עלמה אמר/ה...

אני אוהבת את הסגנון שלך!

קרן אמר/ה...

תודה, כיף לקרוא!

Standing Ovation אמר/ה...

השמלה ממש מחמיאה לך והסנדלים מקסימים.

קרן אמר/ה...

תודה, אני גם מאוד מרוצה מהשמלה הזו.

Tal אמר/ה...

הסנדלים כל כך יפים!
מפתיע מאוד שהם מגולף, אני אף פעם לא מצליחה למצוא שם משהו מעניין...

קרן אמר/ה...

יש להם תקופות. הקיץ הזה דווקא מאוד אהבתי את הבגדים שלהם. אמא שלי קנתה שם שמלת פשתן מדהימה בגזרה פשוט מדוייקת.
את הסנדלים האלה יש גם בגוון נועז יותר של ירוק שחור ולבן.
כדאי לך לתת להם עוד הזדמנות, לפחות לקולקציית הקיץ.

sefi אמר/ה...

תמונות בפטיו מקסימות. בעיקר אהבתי את האחרונה עם העציץ הכתום.

גולף היא אחת הרשתות שאני לא קונה בה בכלל, אבל אחלה המציאה...

קרן אמר/ה...

כמו שציינתי. יש להם עונות טובות ועונות רעות.
השנה לדעתי היתה להם עונה טובה.
הבעיה אצלם זה המחירים, די גבוהים לרוב.
אבל בסופעונה ועם הנחה בתווים שיש לי אופציה לקנות זה יוצא מאוד משתלם.