12.8.2009

פינת הנעל

קצת מביך להגיד את זה, אבל כבר כמה חודשים אני מפנטזת על זוג נעליים מאוד ספציפי מTOGO. למה מביך? כי זו לא בדיוק חנות שמפנטזים עליה. מפנטזים על מקס מורטי, זה כבר יותר הגיוני.
אבל אחרי שראיתי את ספי בהפקה של petit A עם הסנדל הזה פשוט החלטתי שאני חייבת אותו. בכל הזדמנות שהיתה לי לעבור ליד סניף שלהם נכנסתי לבדוק. תמיד נגמר, לא נשאר, יש מידה 37. ואז, סופסוף מצאתי. כבר הייתי מוכנה נפשית לקנות בוורוד עתיק וגם באפור מרוב שהן הדהימו אותי (וכי הן עולות 2 ב100...), אבל היה רק באפור במידה שלי. גם טוב.
הן נוחות באופן מאוד מפתיע, כי הנעליים של TOGO לא נוחות בכלל בדרך כלל.
יש בהן משהו מאוד אלגנטי והן לא נראות זולות, גם מפתיע יחסית לחנות הזו.
הן עלו 70 ש"ח. אני בטוחה שהחבר יהיה בשוק כשהוא יקרא את זה. לגלות שיכולתי לקחת עוד זוג נעליים תמורת 30 ש"ח נוספים ולא עשיתי את זה?! אל דאגה, לא השתגעתי. פשוט לא היה שומדבר אחר שתפס לי את העין ובעיקר לא היה לי כח להתחיל למדוד, החנות היתה מאוד עמוסה.

לסיכום,תודה ענקית לספי שפתרה את התעלומה וגילתה לי היכן נקנו הנעליים!

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

איזה כיף לך שבסוף מצאת אותן. אני לא הלכתי עם שלי כבר כמה זמן. אבל מזל שהזכרת לי.
האפורות מאוד יפות! תתחדשי!

קרן אמר/ה...

תודה!
איזה כיף זה להיזכר פתאום בזוג נעליים שאוהבים אבל מזמן לא נעלת? זה כמו לקבל אותם במתנה פתאום...

לובה אמר/ה...

הן נראות נהדר...לעתים ממש נדירות יש לחנות הזו יציאות טובות.
תתחדשי!
החנות הזו קצת לא רלוונטי מבחינתי כי נדיר שיש להם 36 וגם אם יש, הן בכל זאת גדולות עליי.