14.8.2009

ניצול מקסימלי

המלתחה של רובנו, או לפחות אלו בינינו שלא יכולות להרשות לעצמן ה כ ל, מורכבת בדרך כלל מפריטי בייסיק ועוד המון דברים שמאפשרים לעשות שינוי טוטאלי לאותו בייסיק.

בשנים האחרונות, בעיקר בגלל מגורים מפוצלים, נסיעות להורים שלי/שלו או סתם טיולים לחו"ל, למדתי איך לנצל כל פריט עד תומו. למה הכוונה? כשנוסעים לחו"ל, במיוחד אם מדובר ביעד שבו תרצי לעשות המון שופינג, צריך לחסוך בפריטים. המנטרה שעוברת לי בראש כשאני אורזת היא "כל פריט שאת מכניסה, זה פריט אחד פחות שאת קונה".

אמנם כרגע אני לא בדיוק בנופש מאוורר, אלא יותר במעבר כפוי, אבל התוצאה הסופית זהה. הארון המלא שלי רחוק ממני ואני צריכה "לעבוד" עם מלאי מצומצם של פריטים.
החצאית הזו מזארה (שזו כבר הפעם השלישית שהיא מופיעה כאן, די מחדל) היא דוגמא לפריט בייסיק כזה. אפשר להרכיב איתה כמה מראות שונים על ידי החלפת אקססוריז או חולצה ונעליים.
במקרה הזה צירפתי סטרפלס ישן ממנגו, סנדלים שחורות שטוחות ושרשרת מבית היוצר של דודה שלי.

את הסנדלים אמא שלי קנתה לי באחד מהסיבובים בעיר לפני שנתיים, בחנות נעליים מקומית. חרשתי עליהם באותו הקיץ וגם בקיץ שעבר. הם פשוט נוחים, עדינים ומתאימים להכל.
דודה שלי עושה שרשראות כחצי תחביב חצי עבודה כבר כמה שנים. בכל שנה נופלת עליה מוזה אחרת והיא מכינה תכשיטים מהמון סגנונות. לפעמים היא מכינה את החרוזים לבד ולפעמים קונה.
בזכותה יש לי אינספור שרשראות ארוכות וקצרות. בכל הצבעים. כשנכנסים אליה הביתה, הדבר הראשון שקורה הוא שמקבלים שרשרת תואמת ללבוש הנוכחי. ככה היא.
השרשרת הזו מלאת נוכחות והיא התאימה ללוק הזה בול. נתנה פיניש טוב :)

2 תגובות:

saray אמר/ה...

אין על ארון שמצוייד בפריטי בייסק טובים!

קרן אמר/ה...

נכון, משם צריך רק כמה אקססוריז ונגמר הסיפור :)